اهواز؛

تاکید استاندار برساخت میدان عرضه محصولات دامی در اهواز

استاندار خوزستان برساخت میدان عرضه محصولات دامی در اهواز تاکید داشت .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،غلامرضا شریعتی ،استاندار خوزستان گفت: ارزان شدن، ثابت ماندن و گران شدن قیمت ها باید در این ستاد تصمیم گیری شود و مانعی ندارد، اما گران و ارزان شدن قیمت ها به صورت خودجوش بی تکلیف عملکردن ستاد را نشان می دهد.

وی با اشاره به افزایش قیمت گوشت قرمز و جوجه در بازار تصریح کرد: افزایش قیمت جوجه مقطعی بوده اما قیمت گوشت قرمز همچنان در حال افزایش است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه سازمان کنترل بازار جهت کنترل قیمت بازار راه اندازی شده است، ادامه داد: باید ذخیره سازی مناسبی انجام شود تا از افزیش مقطعی بازار جلوگیری کرد.

وی بیان کرد: افزایش قیمت دلار فرصت مناسبی برای افزایش صادرات است و صادرات در این شرایط کمک شایانی به اقتصاد می کند که این یک موضوع بدیهی است، اما نباید بازار داخل را فراموش کرد.

شریعتی در پایان عنوان داشت: با توجه به زمینی که شهرداری اهواز در اختیار اتحادیه امور عشایر قرار می دهد ساخت میدان عرضه محصولات دامی آغاز شود و جهت انجام این امور با وزیر جهادکشاورزی نامه نگاری های لازم صوررت پذیرد تا کشتارگاه صنعتی توسط شهرداری اهواز احداث شود.

انتهای پیام/م
   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.