طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان دو مدرسه 6 کلاسه بنیاد برکت در شهرستان کهنوج به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمد محسن بیگی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح این واحد های آموزشی گفت: همه ی آمال و آرزوهای آموزش و پرورش در مدارس محقق می شود.

محسن بیگی با تقدیرازفعالیت های مدرسه سازی بنیاد برکت در مناطق محروم کشور اظهار داشت: آموزش و پرورش متعلق به همه است و مشارکت مردم و دستگاه های دولتی و غیر دولتی در برنامه های دستگاه تعلیم و تربیت، لازمه تحقق اهداف آموزشی و پرورشی است.

گفتنی است : دبستان 6 کلاسه عصمتیه کهنوج با زیربنای 433 مترمربع، در زمینی به مساحت دو هزار و 500 متر مربع با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به بهره برداری رسید.

این آموزشگاه که با اعتباری بالغ برهفت میلیارد ریال ساخته شده، دارای 6 کلاس و تجهیزات جانبی است که 182 دانش آموز دختر در این مدرسه به تحصیل می پردازند

مدرسه 6 کلاسه بنیاد برکت در روستای توکل آباد از توابع کهنوج نیز با زیربنای 433مترمربع با اعتباری بالغ بر 650 میلیون تومان توسط مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان افتتاح شد و 162 دانش آموز دختر و پسر دوره ابتدایی از فضای آموزشی مناسب این مدرسه نوسازبهرمند شدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار