مشهد؛

فرونشست زمین در حیاط منزل قدیمی+تصاویر

فرونشست ناگهانی زمین در بخشی از حیاط یک منزل مسکونی در مشهد موجب پدیدار شدن گودال و افتادن خودروی سواری در آن شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرپرست دو ایستگاه شماره 2 و 44 آتش نشانی مشهد گفت : ساکنان این خانه از سامانه 125 درخواست کمک کردند که از ستاد فرماندهی آتش‌نشانی بلافاصله نجاتگران ایستگاه شماره 2 به محل حادثه در چهارراه سیلو ، خیابان ابوذر غربی روانه شدند.

فرونشست زمین در حیاط منزل قدیمی+تصاویر

حسن نجمی افزود : در حیاط این منزل مسکونی دو خودروی پژو 405 پارک شده بود ، که با نشست زمین در قسمت انتهایی حیاط منزل قدیمی، مساحتی حدود 1 مترمربع از موزائیک کف حیاط به عمق دو متر فروکش کرده و خرد شده بود و یکی از چرخ های جلوی یکی از خودروها نیز درون گودال ایجاد شده افتاده بود.

سرپرست دو ایستگاه شماره 2 و 44 آتش نشانی مشهد ، افزود: نجاتگران با حضور در محل بی‌درنگ ضمن ایمن کردن محل حادثه با استفاده از ست هیدرولیک و الوار چینی و بهره گیری از مهارت و تجربیات خود اقدام به رهاسازی خودرو کردند که پس از دقایقی تلاش موفق شدند خودرو را بدون وارد آمدن خسارت از گودال خارج کنند .

فرونشست زمین در حیاط منزل قدیمی+تصاویر

نجمی علت رخداد این حادثه را در بررسی های اولیه پارک خودرو بر روی دهانه چاه قدیمی و بارندگی های اخیر اعلام کرد و افزود : خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید .

فرونشست زمین در حیاط منزل قدیمی+تصاویر

وی با اشاره به کشیدن نوار خطر در اطراف محل حادثه و انتقال دیگر خودروی پارک شده در حیاط منزل به محل امن توسط ماموران اتش نشانی ، گفت : ساکنین منزل تا اصلاح اساسی محل از عبور و مرور در قسمت های نوارکشی شده منع شدند و ماموران اتش نشانی پس از ارائه هشدارهای لازم به ساکنین ساختمان به عملیات خود خاتمه دادند .

فرونشست زمین در حیاط منزل قدیمی+تصاویر

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.