رئیس اداره شیلات دزفول گفت: این شهرستان با وجود ظرفیت بالایی که در زمینه آبزی پروری دارد تاکنون از بازارچه عرضه شیلات بهره مند نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،امان الله باقریان، رئیس اداره شیلات دزفول اظهار کرد: شهرداری در این خصوص موانعی پیش روی سرمایه گذاران گذاشته است.

وی افزود: همین نبود بازارچه موجب شده که فروشندگان آبزیان به صورت نامنظم و پراکنده به فروش و عرضه آبزیان در چند نقطه شهر اقدام کنند که این موضوع از نظر بهداشتی مشکلاتی را به بار آورده است.

رئیس اداره شیلات دزفول تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته مقرر شده تا شهرداری دزفول قطعه زمینی برای احداث بازارچه شیلات واگذار کند تا فروش و عرضه آبزیان دزفول با نظارت بهداشت و اداره دامپزشکی در محیطی سالم و کاملا قانونی انجام گیرد.

باقریان با بیان اینکه قطعه زمین مذکور از سوی شهرداری تعیین شده، بیان داشت: شهرداری دزفول برای این زمین و عوارض آن حدود ۵۰ میلیارد ریال مطالبه کرده که این رقم بیش از توان سرمایه گذار است.

وی از تصویب نقشه های این بازارچه نیز خبرداد و گفت: بر اساس رایزنی های صورت گرفته مقرر شده تا در بهمن ماه سال جاری کلنگ احداث این بازارچه با سرمایه گذاری بخش خصوصی زده شود.

باقریان یادآور شد: تنها مشکل پیش روی ما بحث درصد سهم شهرداری است که درصد بالای مورد درخواست شهرداری خیلی منطقی نیست.

 انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.