مشهد؛

فرهنگِ بدونِ اقتصاد هیچ است

رییس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی گفت: فرهنگِ بدونِ اقتصاد هیچ است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ جواد اشکذری در نشست خبری خود با اصحابِ رسانه گفت : تئاتر مشهد خصوصی و حرفه ای اجرا می شود که این کار باعث رونق اقتصاد تئاتری و کیفیت کارها می شود.
اشکذری در اولین نشست خود در خصوص فعالیت های دوران مدیریتش در چند ماه گذشته و فعالیت های پیش رویش گفت : در ظرف چند ماه اخیر تولیدات استانی تئاتر افزایش یافته است و سعی کردیم مرز جغرافیایی تئاتر را بشکنیم و هنرمندان بومی خراسان کارهای خود را در مشهد بسازند و به نمایش در آورند زیرا که مردم مشهد تئاتر دوست و دارای بینش حرفه ای تئاتر هستند.
او افزود: از جمله فعالیت های این دوره مدیریت انجمن اجرای نمایش های مناسبتی در محرم و صفر است که با استقبال بی نظیر مردم روبرو شد.
منتقد تئاتر مشهد تصریح کرد: در پنج ماه گذشته شاهد حضور گسترده آثار تئاتر استان در جشنواره بین المللی معلولین اصفهان ، مقام اول نمایش خروس در جشنواره روسیه  ،و جشنواره بین المللی رضوی بودیم که حدود بیست رتبه در این جشنواره کسب شد.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان در ادامه گفت : بنا داریم سیستم مالی و اداری انجمن شکل بهتری به خود گیرد و از آغاز یک نمایش که ثبت نمایش نامه است تا اجرای ان در سامانه هنرمندان تئاتر ثبت و از بروکراسی معمول اداری کم شود.
اشکذری در خصوص خلاء تئاتر خیابانی استان در جشنواره تئاتر فجر نیز گفت : دفتر تئاتر خیابانی را در انجمن هنرهای نمایشی استان دایر خواهیم کرد.
او افزود: از شهرستان ها نیز تقاضا داریم حداقل پنچ گروه ثبت شده تئاتری داشته باشند تا از دفتر نمایندگی هنرهای نمایشی به انجمن هنرهای نمایشی تبدیل شوند که این کار رونق اقتصادی تئاتر را برای شهرستان ها بوجود می آورد.
انتهای پیام// ف ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار