آغاز اجرای تحقیق و تفحص در صندوق ذخیره فرهنگیان

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از انتخاب اعضای هیات رییسه تحقیق و تفحص و اجرای آن در صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد.

میرحمایت میرزاده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت تحقیق و تفحص در صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: اعضای هیأت رئیسه برای این امر انتخاب شده‌اند و پس از این مرحله تحقیق و تفحص در صندوق آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: روند تحقیق و تفحص طی 6ماه در صندوق ذخیره انجام شده و پس از آن نتایج در صحن مجلس اعلام می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: نتایج تحقیق و تفحص صرفا پس از اتمام کار اعلام شده و نتایج آن به تدریج اعلام نمی‌شود.

وی درباره انتخاب اعضای کمیته یادآور شد: جبار کوچکی‌نژاد رییس کمیته، اسدالله عباسی و دریانی، نایبان ریاست و حسن‌نژاد با عنوان دبیر برای تحقیق و تفحص انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگي - سودابه
۱۰:۳۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۵
چند سوال داشتم ؟؟؟؟؟
1- چرا اعضاء محترم هيئت مديره روح الله عالمی - عیسی شهسوار خجسته -رحیم اسماعیلی دانا تغيير نمي كنند ؟؟؟
2- اعضاء محترم هيئت امنا كه مرتضی حاجی - حسین مظفر - سید حسین شبیری - سید رحمت اله اکرمی - غلامرضا حیدری کرد زنگنه هستند و برچه اساس انتخاب شده اند و چرا تغيير نمي كنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
3- چرا اهداف و سياست هاي صندوق كه خودشان اعلام كرده اند هيچ كدام تحقق نيافته است ؟
مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان به عنوان سازمانی اقتصادی با برخورداری از اعتماد روزافزون در میان قشر معلمان كشور ؟؟؟؟و حمایت دولت می کوشد !!!!تا با فعالیت های اقتصادی نظیر اداره شركت ها، سرمایه گذاری در سهام شركت ها و صنایع بزرگ از جمله نفت، پتروشیمی و معادن و انجام امور خدماتی، منافع اقتصادی و سطح رفاه فرهنگیان عضو را بهبود بخشد.؟؟؟؟

صندوق ذخیره فرهنگیان برای دستیابی به حداکثر سود که فلسفه وجودی آن را تشکیل می دهد؟؟؟؟؟؟، تلاش می کند با بكارگیری دیدگاه های نوین اقتصادی در كلیه امور و رعایت اصل هسته كوچك و شبكه بزرگ، مناسب ترین خدمات و منافع اقتصادی را برای فرهنگیان تأمین کند.؟!!!!!!!!!
* شايد اين گونه عزل و نصب ها تسويه حساب هاي درون حزبي است!!!!
خواهشمندم از اصحاب محترم رسانه اين موارد را براي تنوير افكار عمومي مشخص كنند ؟