کرمانشاه؛

وحدت یکی از برکات و ثمرات انقلاب اسلامی ایران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه وحدت را یکی از برکات و ثمرات انقلاب اسلامی ایران برشمرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت الله مصطفی علما در جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) در مسجد شافعی کرمانشاه، با گرامیداشت آغاز هفته وحدت، از امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به عنوان منادی وحدت یاد و اظهار کرد: ایشان یکی از پایه‌گذاران اصلی ایجاد برادری و اخوت بین مسلمانان بودند.


آیت‌الله علما ادامه داد: امام خمینی(ره) همواره بر حفظ اسلام ناب محمدی(ص) تاکید فراوان داشتند و همین مسئله وظیفه مسلمانان را جهت تلاش برای حفظ اسلام واقعی سنگین‌تر کرده است.

وی با تاکید بر اینکه اسلامی که عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی تریبون آن شده اند اسلام واقعی نیست، افزود: مقابله با این اسلام ساختگی باید در برنامه مسلمانان باشد.

  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: عربستان سعودی که داعیه اسلام را دارد روزانه ده‌ها مسلمان مظلوم را در یمن به خاک و خون کشیده و رژیم صهیونیستی نیز هر روز جنایات خود را علیه مردم مظلوم فلسطین بیشتر می‌کند و اینچنین کشورهایی نمی‌توانند داعیه دار اسلام ناب محمدی (ص) باشند.

آیت‌الله علما در ادامه با تاکید بر اینکه دشمنان همواره ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان را در برنامه داشته‌ و دارند، ادامه داد: در شرایط کنونی نیز باید با حفظ وحدت و انسجام مانع از ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی شویم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر لزوم حفظ وحدت از سوی مسلمانان تاکید و تصریح کرد: امت اسلامی باید با همراهی هم برای حفظ و تقویت دین مبین اسلام تلاش کرده و مانع از ایجاد هرگونه تفرقه و اختلاف در بین مسلمانان بشوند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه اشاره‌ای هم به اقتدار و عظمت ایران اسلامی داشت و تاکید کرد: امروز اقتدار ایران اسلامی در دنیا زبانزد است و این اقتدار و عظمت در سایه اسلام بوجود آمده است.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، وحدت ، برکات ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.