کرمانشاه؛

برگزاری همایش بزرگ وحدت در کرمانشاه

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه از برگزاری بیست و هشتمین همایش بزرگ وحدت در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام جواد کرمی گفت افزود: این همایش تحت عنوان« پیامبر رحمت، منادی وحدت» و با حضور ۶۰۰نفر از علمای اهل تسنن و تشیع در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

کرمی ادامه داد: بیست و هشتمین همایش بزرگ وحدت در استان کرمانشاه، روز چهارشنبه( ۲۴آذر) در تالار انتظار کرمانشاه برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه گفت: این همایش با حضور آیت الله مصطفی علماء نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و جمعی از علمای اهل ست و اهل تشیع برگزار خواهد شد و سخنران ویژه این مراسم نیز حجت الاسلام دکتر مهدی علیزاده موسوی دبیر کنگره جهانی علمای اسلام در مبارزه با تکفیر و از اساتید برجسته است.

کرمی در ادامه اشاره ای هم به دیگر برنامه های هفته وحدت در استان کرمانشاه داشت و با بیان اینکه ویژه برنامه های این هفته از دیروز (
۲۱ آذر) و در مسجد جامع جوانرود آغاز شد، ادامه داد: همچنین امروز (22 آذر )نیز ویژه برنامه هفته وحدت در شهرستان پاوه و با حضور حدود ۵۰نفر از علمای اهل سنت و میهمانانی از اقلیم کردستان و شمال عراق برگزار خواهد شد.

کرمی تاکید کرد: امسال همچنین در شهرستانهای کنگاور، روانسر و سرپلذهاب نیز ویژه برنامه هفته وحدت برگزار خواهد شد.

کرمی ادامه داد: همچنین برنامه های سه گانه اجرای سخنرانی و مولودی راس ساعت
۱۹ شب های ۲۱،۲۴ و ۲۵ به ترتیب در مسجد جامع شافعی، مسجد محمدالمصطفی(ص) دولت آباد و مسجد زردوییهای شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

کرمی ادامه داد: علاوه بر اینها در بیش از
۱۴۰ نقطه شهری و روستایی استان ویژه برنامه های هفته وحدت برگزار می شود.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.