شاهرود؛

اجرای طرح سالم‌سازی در جنگل ابر

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه استان سمنان از اجرای طرح سالم‌سازی جنگل ابر شاهرود خبر داد و گفت: طرح بوستان سلامت در پارک‌ها عملیاتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ معاون سپاه استان سمنان در جلسه شورای جهاد فرهنگی بسیج شهرستان شاهرود با حضور مسؤول اقشار بسیج سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و اعضای شورا در دفتر امام جمعه شاهرود تشکیل شد، در سخنانی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این معاونت در حوزه فرهنگی استان و شهرستان پرداخت.
مرتضی عبداللهی با اشاره به برنامه‌های اجرایی تصریح کرد: برگزاری طرح بوستان سلامت در پارک‌ ها، طرح سالم‌سازی جنگل ابر شاهرود و طرح حوضچه آرامش با موضوع مخاطرات ازدواج و مشکلات خانواده‌ها از طرح‌های موفق فرهنگی اجتماعی در سطح استان و شهرستان شاهرود است که با استقبال عمومی نیز همراه شده است.
حمید دامغانی، فرمانده سپاه شاهرود نیز افزود: این جلسه در راستای این مهم است که بتوانیم برنامه‌ های فرهنگی سطح شهرستان را هماهنگ و مسؤولان فرهنگی ادارات و ارگان‌های دیگر نیز در این راستا کمک کنند و هماهنگی بین دستگاه‌های فرهنگی ادارات و متولیان فرهنگی شهرستان در راستای اثربخشی بیشتر و برنامه‌های مدون و هماهنگ اجرا شود.
در این جلسه، سایر اعضا نیز نظرات خود را در خصوص برنامه‌های فرهنگی و اهمیت این شورا در سطح شهرستان بیان کردند؛ امام جمعه شاهرود و جانشین سپاه استان سمنان نیز در این جلسه سخنانی داشتند.
انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.