شریعتمداری:

بخش خصوصی برای دستیابی به خواسته های خود پا فشاری کند

معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: بخش خصوصی برای دریافت مطالبات خود فشار کمتری به دولت وارد می کند در حالی که شما باید از دولت سوال کننده باشید و از دولت پاسخ بخواهید.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان محمد شریعتمداری معاون اول رئیس جمهور در بیست و یکمین جلسه هیات نمایندگان گفت: باید اصلاحاتی در قانون اتاق بازرگانی صورت گیرد، تا از حضور نمایندگان دولتی به صورت بهینه استفاده شود.

وی همچنین اظهار داشت: اکنون بخش خصوصی برای دریافت مطالبات خود فشار کمتری به دولت وارد می کند در حالی که شما باید از دولت سوال کننده باشید و از دولت پاسخ بخواهید.

شریعتمداری تصریح کرد: کشور با مشارکت اداره می‌شود و نمی‌توانیم حتی یک تصمیم را بدون نظارت سه قوه اتخاذ کنیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور بیان داشت: دیوان محاسبات در جلسات حضور مستمری دارد و  قبل از بروز تخلف می‌گویند که در صورت بروز آن چه عواقبی در انتظار دولت است و ظاهرا به پیشگیری قبل از عمل اعتقاد دارند، در حالی که باید وقتی جرمی اتفاق می‌افتد، با آن مقابله شود.

شریعتمداری بیان داشت: در گزارش آمده است که 120 هزار میلیارد تومان پروژه در اختیار ما قرار دارد و با توجه به اینکه ارتباط دولت و خارج کشور با مشکلاتی مواجه است اما بخش خصوصی براحتی می تواند این ارتباط را برقرار سازد.

ادامه دارد...
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار