اردبیل؛

بهره مندی یک هزار خانوار نیازمند اهل سنت اردبیل از خدمات کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: هم اکنون یک هزار و ۱۴۲ خانوار نیازمند اهل تسنن در قالب ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهروز زلالی در هفدهمین جلسه شورای مدیران کمیته امداد اردبیل اظهار داشت: هم اکنون یک هزار و 142 خانوار نیازمند اهل تسنن در قالب 2 هزار و 200 نفر تحت حمایت این نهاد هستند چرا که یکی از رسالت‌های مهم کمیته امداد خدمت به نیازمندان بدون توجه به گرایش مذهب و دین است که این نهاد خدمات ارزشمندی را برای رفع مشکلات اقشار آسیب پذیر و زدودن چهره فقر و محرومیت از جامعه ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه بیشترین جمعیت اهل تسنن تحت حمایت کمیته امداد استان در شهرستان‌های نمین و خلخال ساکن هستند، تصریح کرد: خانواده‌های سنی مذهب تحت پوشش نیز از تمامی خدمات کمیته امداد در زمینه‌های مستمری، جهیزیه، احداث و خرید مسکن، اشتغال و درمان بهره‌مند هستند.

زلالی گفت: تفاوت در مذهب، در برخورداری از خدمات این نهاد نقشی ندارد به طوری که در سایه وحدت و همدلی است که اقتدار و امنیت پایدار پدید می‌آید که کمیته امداد نیز می‌کوشد با ارائه خدمات مختلف به افراد بی‌بضاعت بیش از پیش به اتحاد و یکرنگی اقشار مختلف جامعه کمک کند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: خیران اهل تسنن با مساعدت‌های خود یاریگر خانواده‌های مستمند هستند و بخش مهمی از کمک‌های مردمی به مشارکت‌ خیران اهل تسنن در طرح‌های حمایتی این نهاد اختصاص دارد که موجب بهبودی وضعیت خانواده‌های تحت پوشش شده است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد ویژه برنامه‌های فرهنگی متعددی را با محوریت هفته وحدت در سطح استان اجرا می‌کند، اظهار کرد: کمیته امداد با برگزاری برنامه‌های گسترده فرهنگی در هفته وحدت می‌کوشد همبستگی اجتماعی را در بین آحاد جامعه ارتقاء بخشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.