اراک؛

ایستادگی ملت غیور ایران مقابل استکبارگران و زیاده خواهان

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور گفت : ملت غیور ایران با تمام توان در مقابل استکبارگران و زیاده خواهان ایستادگی می کند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، سرهنگ کریمی رئیس سازمان بسیج کارگری کشور در اولین کنگره شهدای کارگری کشور و 268 شهید کارگری استان مرکزی گفت: 14 هزار شهید جامعه کارگری کشور آینده ایران اسلامی را درخشان نمودند و با ایثار و از خود گذشتگی ملت ایران را به سربلندی در تاریخ رساندند.

 سرهنگ کریمی به مجاهدت های شهدای سنگر تولید در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:زمانی که انقلاب اسلامی ایران تازه به پیروزی رسیده بود و ساختار و تشکیلات انقلاب به درستی شکل نگرفته بود بسیج مردمی و شهدای عرصه تولید پیروزی های درخشانی را برای کشور رقم زدند .

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور در ادامه به حفظ عزت و اقتدار و پیشرفت انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این پیشرفت ها حاصل از خود گذشتگی  شهداست و ما باید آنها را الگوی امروز خود قرار دهیم .

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی هم در این مراسم گفت: استان مرکزی در طول دوران دفاع مقدس با تمام توان در سنگرهای نبرد حق مطلب را ادا کرده و تقدیم بیش از 6200 شهید ، 15 هزار جانباز و 1700 آزاده ، خود گواه این موضوع است .

سردار کریمی افزود: این استان 268 شهید کارگر تقدیم انقلاب اسلامی کرده و قشر کارگر و مهندس در سه جبهه نبرد، تولید و پشتیبانی همراه و همگام با رزمندگان دفاع مقدس بوده اند .

وی ادامه داد: بالغ بر 80 طرح موثر در دفاع مقدس به دست رزمندگان استان مرکزی درسنگر تولید بوده است که  پل خیبر، نمونه  بارزی از آن  است . 

فرمانده سپاه روح الله در ادامه گفت: با الگو گرفتن از شهدا شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش انقلاب اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.