اصفهان؛

عروس باغ‌های ایرانی در کاشان گوهر اسلام را درخشاند

غرفه"معرفی مبانی اسلام به گردشگران خارجی"در مجموعه جهاني باغ تاريخي فين كاشان اسلام را به گردشگران بیش از 40 کشور از 5 قاره جهان معرفی کرد.

رییس اداره ميراث فرهنگي،صنایع دستی و گردشگری شهرستان كاشان، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: اسلام را به بیش از 100 گروه از گردشگران خارجی در این غرفه که به همت شوراي امر به معروف اداره به مدت 54 در ایام محرم و صفر دایربود معرفی شد.

محسن جاوری،با تاکید بر غنیمت شمردن فرصت مناسب حضور گردشگران خارجی در مجموعه جهانی باغ فین افزود: 14 مبلغ از موسسه ارتباطات فرهنگي بين الملل قم با توزیع بیش از 200 کتاب و 2 هزار بروشور اسلام و شخصیت امام حسین(ع) را در ایام محرم و صفر به گردشگران خارجی معرفی کردند.

وی با تقدیر از زحمات و همکاری اداره‌های اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیریت حوزه علمیه کاشان و تلاش های دبیرشوراي امر به معروف اداره میراث فرهنگی شهرستاندر برپایی غرفه"معرفی مبانی اسلام به گردشگران خارجی"در مجموعه جهاني باغ تاريخي فين این شهرستان گفت:با توجه به حضور و جایگاه حوزه‌های علمیه متعدد در سطح شهر کاشان افزایش و توسعه برگزاری این برنامه‌ها با دغدغه بیشتر و برنامه ریزی بهتر در دارالمومنین کاشان ضروری است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.