اردبیل؛

مجتمع مهدیه اردبیل افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب در اردبیل همزمان با میلاد نبی مکرم اسلام (ص) مجتمع تجاری و خدماتی مهدیه اردبیل افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فتحی افزود: این پروژه تجاری و خدماتی توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب اردبیل و با مشارکت قرض‌الحسنه مهدیه اردبیل احداث شده و مقارن با میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) 27 آذرماه با حضور مسؤولان استانی افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این پروژه توسط این شرکت که با طراحی زیبا، مدرن و مطابق با معماری سنتی، اسلامی منطقه و مقاوم در برابر زلزله اجرا شده با هدف شناساندن کیفیت مطلوب و بهتر ساخت و ساز این شرکت در داخل شهر و احیای بافت فرسوده شهر دارالارشاد اردبیل بوده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب در اردبیل به مشخصات فنی بارز این پروژه اشاره کرد و گفت: مجتمع تجاری‌، خدماتی مهدیه اردبیل در زمینی به مساحت 775 متر مربع با زیربنای ناخالص 3 هزار متر مربع در 5 طبقه و با سازه فولادی و سقف عرشه فولادی در پنج طبقه که شامل 44 واحد تجاری و خدماتی با تأمین پارکینگ واحدها، موتورخانه مرکزی شامل سیستم گرمایشی و سرمایشی با رعایت مقررات ملی ساختمان و استفاده از فناوری‌های نوین و رعایت کامل همراه با نظارت مسؤولان میراث فرهنگی در مورد معماری سنتی و مصالح بومی، سنتی اجرا شده است.

فتحی افزود: به لطف و عنایت الهی این پروژه با وجود شرایط سخت بافت فرسوده موجود از نظر اجرایی و ترافیک حاکم بر خیابان سیمتری با تلاش شبانه‌روزی ظرف 30 ماه اجرا و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی بیان کرد: هزینه‌های انجام شده با در نظر گرفتن بها زمین نزدیک به 10 میلیارد تومان است و این پروژه با تلاش همه‌جانبه نیروهای خدوم شرکت و اعضای هیأت مدیره قرض‌الحسنه مهدیه آماده بهره‌برداری است.

وی با نام بردن از مرحوم حاج لطیف نباتی که نقش مؤثری را در تعریف این پروژه و اجرای آن بر عهده داشتند، اضافه کرد: این پروژه را تقدیم به روح بزرگ خیر اردبیلی حاج لطیف نباتی می‌کنیم که انتظار می‌رود اجرای آن مایه خیر و برکت برای بازاریان منطقه باشد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، افتتاح ، مجتمع ، مهدیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.