اردبیل؛

چهارمین جشنواره زمستانی در شهر چشمه های بهشتی برگزار می شود

شهردار سرعین گفت: چهارمین جشنواره زمستانی سرعین با هدف معرفی جاذبه های گردشگری شهر چشمه های بهشتی و جذب مسافر برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رضا زنده دل بابیان اینکه جشنواره چهارمتفاوت شگرفی با جشنوراه های گذشته به جز رفع نواقص ندارد افزود: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی جاذبه های زمستانی شهر سرعین است و برنامه های مهمی چون مسابقات اسکی قهرمانی، صعود زمستانی به قله سبلان و مسابقات آدم برفی درکنار برنامه های ورزشی، تفریحی و فرهنگی پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: در جشنواره سوم شهرداری تاثیر گذار بود و بسیاری از کار ها را این مجموعه انجام می داد.

شهردار سرعین با بیان اینکه برگزاری جشنواره، بدون پخش تلویزیونی ارزش و معنی ندارد اظهار کرد: در جشنواره چهارم بعد تبلیغات فرا استانی گنجانده شده است و همانند جشنواره دوم، در مراکز مهم شهرهای بزرگ همچون تهران، تبلیغات موثر خواهیم داشت.

زنده دل با موثر دانستن جشنوراه در جذب مسافر گفت: وقتی به آمار ورود مسافر بعد از برگزاری دومین جشنواره زمستانی نگاه می کنیم تاثیر بسزای این جشنواره رادر جذب مسافر و معرفی قابلیت های شهر چشمه های بهشتی می بینیم و تعداد بسیار زیادی از مسافران کسانی بودند که برای بار اول به این شهرستان سفر می‌کردند.

وی افزود: شهرستان سرعین همه ساله میزبان میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی است که با برنامه‌ریزی‌های اساسی در صدد هستیم که این شهر در تمام فصول مکانی مناسب برای حضور گردشگران داخلی و خارجی باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.