ساری؛

صعود شهرداری ساری و کاله آمل

تیم های والیبال شهرداری ساری و کاله مازندران با پیروزی مقابل حریفان خود، به جمع هشت تیم برتر کشور راه پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران در رده سنی نوجوانان جام شهدای منا که از روز دوشنبه 22 آذرماه آغاز شده بود،با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.

در گروه اول این رقابت ها که در ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند، تیم پیکان تهران با پنج برد و 14 امتیاز صدرنشین شد و تیم های سازمان عمران شهرداری ساری و شهرداری ارومیه نیز با سه برد و به ترتیب 11 و 9 امتیاز در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

تیم شهرداری تبریز نیز با دو برد و 6 امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت تا این چهار تیم مجوز حضور در مرحله نهایی رقابت ها را به دست آوردند.

تیم های بانک سرمایه و خاتم اردکان که در رتبه های پنجم و ششم قرار گرفتند، از صعود بازماندند.

در گروه دوم این رقابت ها نیز شش تیم به مدت پنج روز در اراک با یکدیگر مسابقه دادند و در پایان سایپا با پنج برد و 13 امتیاز صدرنشین شد و تیم های صالحین ورامین و کاله مازندران نیز با سه برد و به ترتیب 9 و 7 امتیاز در رتبه های دوم و سوم جدول قرار گرفتند.

تیم هاوش گنبد نیز با دو برد و هفت امتیاز رتبه چهارم را در این گروه به دست آورد و به همراه تیم های سایپا، صالحین ورامین و کاله مازندران راهی مرحله نهایی شدند.

در این گروه تیم های پارسه تهران و شهرداری اراک در رتبه های پنجم و ششم قرار گرفتند و از راه یابی به مرحله پایانی بازماندند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار