مشهد؛

دشمنان اسلام به دنبال تفرقه و نفوذ هستند

امام جمعه بخش سمیع آباد تربت جام گفت: دشمنان اسلام به دنبال تفرقه و نفوذ هستند تا تنها شویم و نابودمان کنند.

دشمنان اسلام به دنبال تفرقه و نفوذ هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مولوی امان الله برزگر با تبریک میلاد پیامبر(ص) و فرزندش امام صادق (ع) گفت: هفته وحدت یک نماد است و در طول سال باید این برادری باشد و اگر ملت ها به پیام امام و رهبری معظم انقلاب گوش دهند و عمل کنند امروز جهان اسلام دچار این مشکلات نبود.
وی افزود: امروز آمریکا ، اسرائیل ، انگلیس و نوکر آنها عربستان سعودی و برخی کشورهای اسلامی با تشکیل گروه های تکفیری و آنان را به جان مسلمانان انداختند برای نابودی اسلام ناب محمدی (ص) می باشد.
مولوی برزگر عنوان کرد: امروز دشمنان اسلام به دنبال تفرقه و نفوذ هستند تا ما تنها شویم و نابودمان کنند واین فتنه آنان در برخی کشورهای عربی که رهبری واحد نداشتند مثل کشور مصر که انقلاب آنها از بین رفت.
جمعه اهل سنت بخش سمیع آباد تربت جام تصریح کرد: همه باید قدر نعمت جمهوری اسلامی، امنیت، وحدت و رهبری را بدانیم که اگر دشمن بداند ما وحدت نداریم لحظه ای درنگ نخواهد کرد.
وی خاطر نشان کرد: امروز رهبر معظم انقلاب با بهره گیری از قرآن کریم و سیره نبوی باعث انسجام جهان اسلام شده اند و همه باید از فرامین رهبری اطاعت کنیم تا آسیب نبینیم.
انتهای پیام// س.ج

برچسب ها: دشمنان ، تفرقه ، نفوذ ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.