اهواز؛

فروش هزاران تن ذرت در بورس

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان از فروش 3769 تن از محصول ذرت تولیدی کشاورزان خوزستانی در بورس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،هادی سلامات مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: در حال حاضر 3769 تن از محصول ذرت تولیدی کشاورزان خوزستانی در بورس به فروش رسیده که عمده این محصول را شرکت پشتیبانی امور دام استان خریداری کرده است.

وی  اظهار کرد: این میزان ذرت با قیمت هر کیلوگرم 780 تومان به فروش رسیده که مقرر است مابه تفاوت قیمت محصول ذرت از سوی دولت و پس از تامین اعتبار به کشاورزان پرداخت شود.

سلامات افزود: برداشت ذرت از 26 آبان ماه در 6 شهرستان شوش، دزفول، اندیمشک، شوشتر، گتوند، بهبهان آغاز شده که در حال حاضر 85 درصد عملیات برداشت انجام شده است و برداشت محصول ذرت استان تا 10 روز آینده به اتمام می‌رسد.

وی تصریح کرد: تا به امروز 177 هزار و 967 تن ذرت تن را در قالب سپرده کالایی در خوزستان تحویل گرفته‌ایم که اخیر 22 هزار و 822 تن از این محصول وارد تابلوی بورس شده است.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان  با اشاره به اینکه ذرت تولیدی خوزستان از کیفیت بالایی در کشور برخوردار است، اظهار کرد: اگر چه سطح زیر کشت محصول ذرت در استان نسبت به سال گذشته کاهش یافته اما خوشبختانه میزان عملکرد این محصول در واحد سطح افزایش داشته است.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار