اردبیل؛

امدادرسانی به سرنشینان 93 خودرو گرفتار شده در برف و کولاک

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: به سرنشینان 93 دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در سه روز گذشته امدادرسانی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهرام غیبی افزود: در این خودروها 372 نفر گرفتار شده بودند که توسط نیروهای هلال احمر به آنها امدادرسانی شد.

وی گفت: این خودروها در 15 فقره حادثه گرفتار برف و کولاک در جاده های استان شده بودند که گروههای هلال احمر خدمات امداد و نجات به آنها ارائه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه در این حوادث سه نفر از حادثه دیدگان توسط عوامل هلال احمر به بیمارستان ها انتقال داده شدند تشریح کرد: چهار نفر از حادثه دیدگان هم اسکان اضطراری یافتند.

غیبی با اشاره به نیروها و امکانات به کار گرفته شده برای نجات این افراد از برف و کولاک اظهار کرد: در این حوادث هلال احمر استان با بکارگیری 22 گروه ، 14 دستگاه آمبولانس و هشت خودرو کمک دار به یاری هموطنان در محورهای مواصلاتی شتافتند.

وی همچنین از امدادرسانی به 2 فقره حادثه جاده ای در سه روز گذشته خبر داد و افزود: در یکی از این حوادث یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه خودروی ال 90 در جاده اردبیل ، کوثر تصادف کرده بودند که چهار حادثه دیده داشت.

انتهای پیام/ع



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.