بهبود وضعیت خدمات‌دهی فرودگاه امام خمینی تا قبل از شروع سفرهای نوروزی

مدیر شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تا قبل از شروع مسافرت های نوروزی در بحث ترمینال پارکینگ و رفتار مناسب تر با مسافران تغییرات چشمگیری حاصل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود نویدی مدیر شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در نشست خبری نمایشگاه راهسازی، راهداری، حمل و نقل و صنایع وابسته در خصوص سیاستهای راهبردی این شرکت اظهار داشت: شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی به عنوان متولی ماده 136 برنامه پنجم توسعه باید این فرودگاه به هاب اول در حوزه باری و هاب دوم در حوزه مسافری طی برنامه کوتاه پنج ساله و بلند مدت 10 ساله برسد.
 
وی ادامه داد: مهمترین امر برای جلب رضایت مشتری اصلاح قوانین مربوط به فرودگاهها و ارگانهای فعال در داخل آن است که متاسفانه در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از نظر ظرفیت مشکلاتی وجود دارد که باید کلیه فرآیندهای هواپیمایی (ایرلاین) و رفتار با مسافر باز تعریف شود.
 
وی ادامه داد: شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با بیش از 18 ارگان فعالیت می کند که آنها تنها وظیفه هماهنگی و زمینه سازی فعالیت این ارگانها با یکدیگر را برعهده دارند.
 
مدیر شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در پایان تاکید کرد : طبق برنامه ریزی های  انجام شده تا قبل از شروع مسافرت های نوروزی در بحث ترمینال پارکینگ  و رفتار مناسب تر با مسافران تغییرات چشمگیری حاصل خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار