بهترین بازیکنان فوتبال در سال 2016 + تصاویر

این گزارش بر آن است که بهترین بازیکنان سال 2016 از نظر سایت مطرح فور فور تو را معرفی نماید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سال 2016 میلادی آخرین روزهایش را سپری می کند و به این علت بر آن شدیم که بهترین بازیکنان این سال را معرفی نماییم. در این گزارش بهترین بازیکنان سال 2016 از نظر فور فور تو را معرفی می نماییم.

بهترین بازیکنان فوتبال در سال 2016 + تصاویر

1 . کریستیانو رونالدو : ستاره پرتغالی تیم رئال مادرید را بدون شک می توان بهترین بازیکن سال 2016 به حساب آورد. این بازیکن سال 2016 را با افتخارات زیادی به پایان می رساند. رونالدو با رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا ،‌با تیم ملی پرتغال قهرمان یورو 2016 و با تیم رئال مادرید قهرمان جام باشگاه های جهان شده است. وی در این سال جایزه توپ طلا را نیز از آن خودش کرده است. این بازیکن در این سال به رکورد بسیار خوب 500 گل باشگاهی نیز دست پیدا کرد.

بهترین بازیکنان فوتبال در سال 2016 + تصاویر

2. لیونل مسی : این ستاره آرژانتینی با وجود اینکه در سال 2016 افتخارات زیادی را به دست نیاورد ، به دلیل مصدومیت های مداوم در بسیاری از بازی ها غایب بود و با تیم ملی آرانتین موفق نشد قهرمان کوپا آمریکا شود،‌ باز هم دومین بازیکن برتر سال به حساب می آید. مسی در سال 2016 بازی های بسیار خوبی را برای بارسلونا به نمایش گذاشته و بدون شک رتبه دومی لیاقت این بازیکن آرژانتینی است. اتفاق عجیب فوتبالی این بازیکن در سال 2016 این بود که وی از تیم ملی خداحافظی کرد اما با تغییر سرمربی و مذاکرات دوباره به تیم ملی کشورش بازگشت.

بهترین بازیکنان فوتبال در سال 2016 + تصاویر

3. لوئیز سوارز : این بازیکن تمام ویژگی های یک مهاجم گلزن را در وجودش دارد. وی در سال 2016 بازی های بسیار خوبی را برای بارسلونا به نمایش گذاشت و آمار گلزنی خیره کننده ای داشت.  سوارز فصل قبل 40 گل برای آبی و اناری پوشان به ثمر رساند و آقای گل لالیگا شد. وی به سلطه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در صدر جدول گلزنان لالیگا پایان داد.

بهترین بازیکنان فوتبال در سال 2016 + تصاویر

4. آنتونی گریزمن : این بازیکن فرانسوی در مسابقات یورو 2016 بهترین بازیکن فرانسه بود. وی از 13 سالگی در دنیای فوتبال مطرح شده و بسیاری از تیم های بزرگ به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن هستند. گریزمن بهترین بازیکن اتلتیکو مادرید است و از تیم های بزرگی مانند منچستر یونایتد پیشنهاد دارد. انتظار می رود با جدا شدن سیمئونه از اتلتیکو مادرید، در آینده نزدیک گریزمن نیز به منچستر یونایتد و یا پاری سن ژرمن منتقل شود.

بهترین بازیکنان فوتبال در سال 2016 + تصاویر

5.  نیمار : سومین عضو مثلث معروف MSN بارسلونا که از 2 بازیکن دیگر چیزی کم ندارد. نیمار خودش را در بارسلونا اثبات کرده و نشان داده است که لیاقت بازی در آبی و اناری پوشان را دارد.  نیمار در سال 2016 پیشرفت قابل توجهی داشته و با وجود سن کمش یکی از بازیکنان با تجربه و خوب به حساب می آید. 

بهترین بازیکنان فوتبال در سال 2016 + تصاویر

6. گرت بیل :‌ این بازیکن را می توان بهترین بازیکن تاریخ ولز به حساب آورد. گرت بیل در رئال مادرید عملکرد خوبی داشته و در کسب توپ طلای رونالدو نیز یکی از ارکان اصلی به حساب می آید. وی با پاس ها،‌دریبل ها و حرکات زیبایش به رونالدو و تیم رئال مادرید کمک زیادی کرده است.

بهترین بازیکنان فوتبال در سال 2016 + تصاویر

7. رابرت لواندوفسکی :  نخستین بازیکنی که در جمع بهترین ها قرار دارد اما در لالیگا بازی نمی کند. لواندوفسکی در سال 2016 گل های بسیاری را برای بایرن مونیخ به ثمر رسانده است. این بازیکن 30 گل از 80 گل تیم بایرن مونیخ در بوندسلیگا را در فصل قبل به ثمر رساند. لواندوفسکی در تیم فوتبال لهستان نیز یکی از ارکان اصلی تیم به جساب می آید.

بهترین بازیکنان فوتبال در سال 2016 + تصاویر

8.  کوین د بروین :‌ زمانی که مصدومیت زانوی شدیدی برای این بازیکن پیش آمد،‌باشگاه منچستر سیتی تازه قدر او را دانست. وی نقش بسیار زیادی در موفقیت منچستر سیتی داشته و فصل قبل موفق شده 17 گل را برای این تیم به ثمر برساند. این بازیکن که با قراردادی 55 میلیون پوندی به منچستر سیتی ملحق شد،‌ ثابت کرد که لیاقت این مبلغ را دارد.

بهترین بازیکنان فوتبال در سال 2016 + تصاویر

9. سرخیو آگوئرو : این بازیکن به چهارمین گلزن برتر تاریخ باشگاه منچستر سیتی تبدیل شده است. آگوئرو آرژانتینی در 225 مرتبه بازی با پیراهن این تیم، موفق شده 152 گل به ثمر برساند و امکان دارد در آینده ای نزدیک به عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه دست پیدا کند. این بازیکن شم گلزنی بالایی دارد. 

بهترین بازیکنان فوتبال در سال 2016 + تصاویر

10. مانوئل نویر : تنها دروازه بانی که در قهرست ما قرار دارد مانوئل نویر است. وی را می توان به عنوان بهترین دروازه بان سال 2016 معرفی کرد. نویر یکی از بهترین تک به تک گیران فوتبال جهان است و امید اصلی تیم ملی آلمان در چارچوب دروازه به حساب می آید.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۱۵:۱۸ ۲۹ آذر ۱۳۹۵
پس کو اسم من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۹ آذر ۱۳۹۵
چرا از فوتبالیستای لیگ برتر کسی نیست توشون. اینا که ادعاشون زیاده و دستمزداشون کهکشانی. اینا چرا نیستن؟ نکنه فقط خالی بندا مشهورند نه ادمای درست و حسابی.
آخرین اخبار