رشد طرح‌های پژوهشی معلمان تهرانی

معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش تهران، گفت: امسال شاهد رشد فعالیت پژوهشی معلمان 19 گانه شهر تهران بودیم.

رشد طرح‌های پژوهشی معلمان تهرانی
به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛حدادی معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش تهران در مراسم نکو داشت و تجلیل از معلمان پژوهنده شهر تهران با اشاره به اینکه معلمان باید از روش‌های پژوهش محور در کلاس‌های درس  استفاده کنند، گفت: علاوه بر توجه به مسائل پژوهشی باید به کار آفرینی هم توجه داشته باشیم.

وی ادامه داد: کار آفرینی منجر به تربیت دانش آموزانی خلاق و بدون دغدغه از نظر تامین شغل آینده می‌شود و راه کاری برای به کار گیری پژوهش‌ها و تولید علم نیز است.

معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش تهران با ارائه گزارشی از روند استقبال از پژوهش‌ها، اظهار داشت: امسال 4 هزار و 187 طرح به اداره کل آموزش  و پرورش شهر تهران ارسال شد که این آمار از مجموع 6 هزار و 546 نفر از افراد پژوهنده بوده است.

حدادی با اشاره به اینکه شعار هفته پژوهش هر معلم یک اقدام پژوه بوده است، بیان کرد: شاهد رشد طرح پژوهشی در مناطق 19 گانه آموزش و پرورش تهران هستیم.

معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش تهران با بیان اینکه این نوع روند فعالیت‌ها از نگاه آموزش و پرورش رضایت بخش است، عنوان کرد: توجه به رویکرد پژوهش محوری از مسائلی است که باید هر چه بیشتر در کلاس‌های درس و پرورش دانش آموزان مورد توجه معلمان و مربیان مدرسه قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.