آرمات: شهرداری اراک پس از تغییراتش متحول شده است

سرمربی تیم والیبال سایپا تهران گفت: تیم شهرداری اراک نسبت به نیم فصل اول کاملا متحول شده است و این تحول حاصل به خدمت گرفتن بازیکنان جدید است.

مسعود آرمات در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  پس از قبول شکست 3 بر یک مقابل تیم شهرداری اراک گفت: تیم حریف ما نمایش فوق العاده خوبی داشت و باید برای این پیروزی به آن‌ها تبریک گفت.

وی ادامه داد: اراکی‌ها تغییر و تحولات زیادی در تیم خود ایجاد کرده بودند و در بسیاری از پست‌ها نسبت به قبل پیشرفت کرده بودند. لیبرو و پشت خط زن شهرداری اراک واقعا خوب کار کردند و توانستند در پیروزی تیمشان نقش مهمی داشته باشند. 

آرمات  درباره عملکرد بازیکنان تیم خودش گفت: نمی توانم بگویم از نمایش بازیکنانم رضایت ندارم یا اینکه کاملا رضایت دارم. اما فکر می کنم تیم من دقت کافی در این مسابه نداشت و به جز ست اول در باقی ست‌ها نتوانست تسلط کافی داشته باشد. 

سرمربی سایپا افزود: امیدوارم در ادامه باز هم به روند نتاج خوب خود ادامه دهیم و اجازه ندهیم به باخت عادت کنیم. تیم ما پتانسیل حضور در جمع تیم های بالای جدول را دارد و باید بتواند نتایج خوب خود در نیم فصل اول را در نیم فصل دوم هم تکرار کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار