سرمربی تیم والیبال سایپا:

هدف ما حضور در جمع 4 تیم است/ از بحران خارج شدیم

آرمات با اشاره به اینکه پیروزی مقابل اردکان تیمش را از بحران خارج کرده است، گفت: هدف ما حضور در جمع 4 تیم نهایی است.

آرمات: هدف ما حضور در جمع 4 تیم است/ از بحران خارج شدیممسعود آرمات در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار دو تیم سایپا و خاتم اردکان گفت: تیم ما بعد از چند هفته ناکامی به خصوص بعد از دو باخت مقابل ارومیه وکاله به پیروزی نیاز داشت تا شرایط روحی تیم بهتر شود.

وی با اشاره به عملکرد تیم خاتم اردکان در این مسابقه گفت: اردکان تیم خوبی دارد و در این بازی به خصوص در 2 ست دوم و سوم نمایش قابل قبولی داشتند. تیم ما هم در غیاب مجتبی شبان، دریافت کننده اصلی خود با مشکلاتی مواجه بودیم اما برای برد به این بازی آمدیم و در نهایت هم موفق شدیم برنده شویم.

آرمات ضمن ابراز رضایت از عملکرد پاسور تیمش ، گفت: باید از محمد طاهر وادی برای نمایش خوبش در این دیدار تشکر کنم. او توانست به خوبی خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کند و نمایش قابل قبولی داشته باشد.

سرمربی سایپا افزود: ما پس از پیروزی در این دیدار از بحران خارج شدیم. بازیکنان من در بازی‌های قبلی از لحاظ فنی مشکلی نداشتند اما از لحاظ روانی چندان شرایط خوبی نداشتند. با این برد شرایط برای ما بهتر می‌شود.

آرمات با بیان این مطلب که تیم سایپا پتانسیل حضور در جمع 4 تیم برتر را دارد، افزود: پیش از آغاز لیگ هدف ما قرار گرفتن در جمع 8 تیم و رسیدن به پلی آف بود اما حالا در تلاشیم که در بین 4 تیم نخست راهی پلی آف شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار