هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال؛

سایپا 3 – هاوش گنبد 2/ عبور سخت نارنجی‌پوشان از سد گنبدی‌ها

هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال مردان ایران با پیروزی سخت سایپا در دیدار با هاوش گنبد آغاز شد.

سایپا 3 – هاوش گنبد 2/ عبور سخت نارنجی‌پوشان از سد گنبدی‌هابه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، چهاردهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران، گرامیداشت شهدای منا، با برگزاری دیدار بین دو تیم سایپا تهران و هاوش گنبد آغاز شد. 

در آغاز این هفته از رقابت‌ها تیم والیبال سایپا در خانه والیبال پذیرای هاوش گنبد بود که در پایان موفق شد با حساب 3 بر 2 حریف خود را شکست دهد. 

هاوش که یکی از تیم‌های قعر جدول به شمار می‌رود در این دیدار نمایشی فوق العاده داشت و به سختی به نارنجی‌پوشان اجازه پیروزی در این مسابقه را داد. 

شاگردان رحمان محمدی راد در این دیدار در ست‌های اول و سوم موفق شدند سایپای میزبان را با نتایج 25 بر 23 و 25 بر 20 شکست دهند اما 3 ست دوم، چهارم و پنجم را با نتایج 25 بر 18، 25 بر 18 و 16 بر 14 به شاگردان مسعود آرمات واگذار کردند. 

سایپا با این پیروزی 24 امتیازی شد و هاوش به دهمین امتیاز خود دست پیدا کرد. دیگر دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال در حال برگزاری است و دیدار دو تیم پارسه و راه عمران ساری هم از دقایقی دیگر در خانه والیبال تهران به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار