عطایی: با آنالیز به مصاف سرمایه می‌رویم/ بی‌تجرگی عامل شكست‌هاست

سرمربی تیم والیبال كاله آمل گفت: در نیم فصل همه بازی‌ها برای ما مهم هستند و ما با آنالیز كامل به مصاف تیم بانك سرمایه می‌رویم.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار هفته پانزدهم تیمش گفت: بانك سرمایه بهترین تیم حاضر در مسابقات لیگ برتر است كه از حضور درصد زیادی از ملی‌پوشانش بهره می‌برد. این موضوع كار ما را سخت می‌كند اما ما از قبل بازنده نیستیم.
 
وی ادامه داد: تیم من از بازیكنان جوان تشكیل شده است و همین موضوع منجر شده است كه با وجود اینكه از لحاظ فنی چیزی كم از حریفانشان ندارند نتیجه را واگذار كنند. عامل این اتفاق بدون شك كم تجربگی است كه با گذشت زمان بهتر خواهد شد. 
 
عطایی افزود: تیم حریف را به خوبی آنالیز كرده‌ایم و قطعا تلاش می‌كنیم اشتباهات بازی‌های قبلی را تكرار نكنیم. بازیكنان كاله به خصوص مقابل بازیكنان بزرگ و ملی‌پوش انگیزه بیشتری دارند.
 
سرمربی تیم والیبال كاله درباره شانس حضور تیمش در مرحله پلی آف گفت: واقعا نمی‌توان هیچ چیز را پیش‌بینی كرد. لیگ رفته به رفته به روزهای حساس خود نزدیك‌تر می شود و جدال تیم‌ها برای حضور در جمع 8 تیم برتر نزدیك‌تر می‌شود. تیم هایی كه در این هفته‌های حساس كمتر اشتباه كنند قطعا به هدف خود می‌رسند.
 
عطایی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال هم گفت: اطمینان دارم فدراسیون والیبال بهترین تصمیم ممكن را در این باره می گیرد. در این بین من با حضور سیچلو به عنوان سرمربی تیم ملی مخالفم و امیدوارم كه عدم توافق با مربیان بزرگ فدراسیون را وادر نكند كه درباره سیچلو تصمیم بگیرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار