مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه:

پاسور و سرمربی تیم، برای حضور در جشن سال نو عازم ایتالیا شده اند

طبق گفته مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه، پاسور و سرمربی تیم والیبال این باشگاه برای تعطیلات راهی ایتالیا شده اند، اما ادعای این دو نفر چیز دیگری است.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم شهرداری ارومیه همواره یكی از  قدرت‌های والیبال ایران به شمار می‌رود. تیمی كه پیش از آغاز این فصل از مسابقات با مشكلات مالی متعددی روبه‌رو بود و بعد از حرف و حدیث‌های فراوان بالاخره با به خدمت گرفتن چند بازیكن جدید و یك مربی ایتالیایی به نام تراویسا كارش در لیگ 95 را آغاز كرد.
 
تیم شهرداری ارومیه اما از همان ابتدای مسابقات نتایج قابل قبولی كسب نكرد و نیم فصل نخست برای این تیم با ناكامی همراه بود. هر چند در دو سه هفته اخیر شاگردان تراویسا توانستند چند برد پیاپی كسب كرده و در شرایط بهتری قرار بگیرند. 
 
اما مشكلات مالی تیم شهرداری ارومیه همچنان به قوت خود باقی است. تراویسای پدر  و تراویسای پدر كه چند روز قبل ایران به به مقصد ایتالیا ترك كرده اند، مدعی شدند كه دلیل این سفر تنها تعطیلات كریسمس نیست و به دلیل عدم دریافت مبلغ قرارداد خود ایران را ترك كردند و در صورتی كه این بازیكن و مربی و همچنین دستیار ایتالیایی تراویسا دستمزد خود را دریافت نكنند به ایران باز نمی‌گردند. 
 
عباس برقی، مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه درباره سفر پاسور و سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه به ایتالیا به خبرنگار باشگاه خبرنگارن جوان، گفت: بعید می‌دانم دلیل سفر این نفرات عدم دریافت پول باشد زیرا همه اعضای تیم شهرداری ارومیه درصدی كه در قراردادشان ثبت شده بود را دریافت كرده‌اند. احساس می‌كنم كه این صحبت‌ها شیطنت رسانه‌ای‌ها باشد. 
 
وی ادامه داد: آنطور كه به ما گفته شد، این نفرات به كشور خود سفر كردند كه جشن سال نو را در كنار خانواده خود سپری كنند و بعید می‌دانم دلیل دیگری برای این سفر داشته وجود داشته باشد.
 
برقی خاطر نشان كرد: این هفته و در دیدار مقابل تیم خاتم اردكان پاسور و سرمربی خود را در اختیار نداریم، اما قطعا تیم ما می تواند بدون این دو نفر هم این هفته را سپری كند و در ادامه با بازگشت این نفرات لیگ را ادامه دهیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار