مشهد؛

رونمایی از لباس فرم رانندگان تاکسی 133

همزمان با روز حمل و نقل از لباس فرم رانندگان تاکسی 133 رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی مشهد گفت: در روز حمل و نقل از لباس فرم رانندگان تاکسی شبکه بیسیم 133 با بیش از 1000 خودرو در سطح کشور در مشهد رونمایی شد.
سید مهدی علوی با اشاره به نزدیک شدن به رویداد مشهد 2017 افزود: بهبود و نوسازی ناوگان در سرلوحه کار قرار گرفته و باتوجه به مصوبه شورای شهر درخصوص تضامین تاکسیرانان امیدواریم تعداد محدود خودرو فرسوده که باقی مانده است نیز تعویض و حذف شود.
علوی ادامه داد: با ورود خودرو‌های vip به شبکه برای کسانی که می‌خواهند سرویس های خاصی را دریافت کنند این امکان فراهم می شود.
او درباره آموزش رانندگان افزود: سازمان تاکسیرانی با همکاری رانندگان و شرکت‌های تحت نظارت طی برنامه‌ریزی های آموزشی مدّون در چند بخش متفاوت از جمله سلسله مراحل آموزش فرهنگ میزبانی و آموزش زبان عربی و انگلیسی انجام شده تا در جهت افزایش شأن رانندگان، آسایش و ارتباط گیری بهتر مسافران قدم برداشته باشیم.
علوی تصریح کرد: یکپارچه سازی ظاهر رانندگان در جهت افزایش منزلت، نظم و انضباط آنها در برنامه های این حوزه قرار گرفته است که شبکه 133 در این امر پیش قدم شده است.
او افزود:این شبکه رکوردی بیش از 9100 زنگ به صورت تلفنی را به خود اختصاص داده که این تعداد با در نظر گرفتن مراجعات حضوری در سطح شهر رقم قابل توجهی می شود که نشان دهنده توانایی آن در خدمات دهی به شهروندان و زائران می باشد.
علوی با بیان اینکه شبکه های بیسیم شرکت های تاکسی‌دار به عنوان خدمات اختصاصی برای شهروندان می باشد تصریح کرد: کیفیت خدمات دهی و سرعت عمل درجهت رضایتمندی مشتریان سرلوحه کار ما در سازمان قرار دارد لذا شبکه 133 با توجه به فراوانی ایستگاه های در سطح شهر و تنوع در ناوگان توانسته بخش اعزام مسافران در سطح شهر را به خود اختصاص داد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با بیان اینکه امنیت مسافر مهمترین رکن استفاده از تاکسیهای شناسنامه دار شهری است گفت: رانندگان ما طبق قوانین و دستورعمل های خاص گلچین می‌شوند و حتی اگر بعضا نارضایتی از شخص راننده داشته باشند در ابتدا شرکت تحت نظارت پاسخگو خواهد بود و پس از آن سازمان تاکسیرانی مرجع رسیدگی به شکایات و تخلفات می‌باشد که بالافاصله رسیدگی خواهد شد تا فضای سالم و ایمن را به مسافران ارائه دهد.
انتهای پیام// ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار