همدان؛

شهرداری همدان به سمت مکانیزه شدن شهر حرکت کند

عضو شورای شهر همدان گفت: شهرداری همدان باید به سمت مکانیزه کردن شهر حرکت کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کامران گردان با اشاره به اینکه استفاده از تکنولوژی روز دنیا برای مدیریت حمل و نقل باید در اولویت شهرداری همدان قرار گیرد  افزود:چرا که موجب می شود خطای انسانی کاهش یافته و نظارت نیز دقیق‌تر انجام ‌شود.

 وی با بیان اینکه کمبود اعتبارات شهرداری همدان مشکل اصلی نصب دوربین‌های نظارت تصویری در همدان است ادامه داد: دو دوربین ثبت تخلف در بلوار ارت.شهرداری همدان به سمت مکانیزه شدن شهر حرکت کند.ش و آیت‌الله نجفی وجود دارد که سالانه باید 20 میلیون تومان برای نگهداری و بهره‌برداری از آنها هزینه شود.

وی به هدف‌گذاری انجام شده در زمینه نصب دوربین‌های نظارت تصویری و ثبت سرعت اشاره کرد وخاطر نشان کرد:شهرداری همدان در زمینه مسائل مالی و اعتبارات با مشکلاتی روبه‌رو است که سبب شده تاکنون موفق به تحقق وعده نباشیم.

گردان با بیان اینکه مشکلات فنی درباره دوربین‌های نظارت تصویری و ثبت سرعت توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان برطرف شده است، عنوان کرد: سازمان حمل و نقل شهرداری همدان در راستای تولید دوربین‌های ثبت سرعت اقدام کرده و دو دستگاه دوربین نیز طراحی و تولید کرده است.

وی با اشاره به اینکه این دوربین‌ها باید با استانداردهای پلیس راهور سازگار شوند تصریح کرد: اگر شهرداری همدان توان خرید و تامین دوربین‌های نسل سوم و چهارم را ندارد می‌تواند از دوربین‌های سازمان حمل و نقل ترافیک استفاده کند.

گردان با اشاره به اینکه  برخی معابر شهری نیازمند نصب دوربین‌های نظارت تصویری و ثبت سرعت است تصریح کرد: نصب دوربین‌های ثبت سرعت در بلوار ارم همدان موجب شده تا تصادفات در این خیابان کاهش یابد که نشان می‌دهد نصب دوربین‌ها تاثیر خود را گذاشته است.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار