کرمان؛

تبعه خارجی ،قتل تاجر کاشانی را فاش کرد

رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان از دستگیری یکی از مشارکت کنندگان در قتل تاجر و بازرگان کاشانی در کوهبنان خبر داد.

توهم معتاد افغانی،قتل تاجر کاشانی را فاش کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین رمضانی‌زاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: یکی ازاتباع کشور‌های خارجی که به اتهام مشارکت درقتل یک تاجر کاشانی تحت تعقیب مراجع‌قضایی استان اصفهان قرار داشت در این حوزه قضایی دستگیر شد.

وی درباره نحوه دستگیری متهم به قتل درکوهبنان افزود: سه نفر ازاتباع بیگانه به اتهام حمل و نگهداری مواد‌مخدر صنعتی از نوع شیشه دستگیر شدند.

رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته ودرمرحله تحقیقات مقدماتی مشارکت یکی از متهمین در ارتکاب قتل یک بازرگان وتاجر فرش درشهرستان کاشان فاش گردید.

وی با بیان اینکه متهم به مشارکت درقتل باهمدستی سه نفر از دوستانش اقرارنموده، تصریح کرد: دربازجویی فنی‌تخصصی صورت گرفته و استعلام سوابق متهم از پایگاه پلیس آگاهی ناجا مشخص گردید که نامبرده با همدستی شخصی بنام " رسول" که او نیز تابعیت کشور دیگر و مقیم پایتخت بوده است در یک قتل مشارکت داشته است.

رمضانی‌زاده گفت: بادستگیری متهم اقدامات لازم برای حفظ ادله جرم انجام ومتهمین با صدور قرار قانونی به زندان معرفی و پرونده در این مرجع درحال رسیدگی می‌باشد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: متهم ، کرمان ، دستگیر ، کاشان ، تابعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.