مشهد؛

جوانان و زنان نقش عمده ای در ترقی و پیشرفت کشور دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: جوانان و زنان نقش عمده ای در ترقی و پیشرفت کشور دارند.

جوانان و زنان نقش عمده ای در ترقی و پیشرفت کشور دارندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سید جواد حسینی در دیدار با جمعی از بانوان فعال سیاسی و اجتماعی استان با تاکید بر جوان باوری مدیران دولت تدبیر و امید افزود: یکی از راه های پیشرفت و ترقی کشور سرمایه گذاری بر روی جوانان و نسل آینده شان است.

وی افزود: نسل جوان به عنوان نیروی فعال و متحرک، پرتلاش و با احساس می تواند نقش اصلی در پیشرفت یک جامعه داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: مدیران ما هم باید ظرفیت‌های عظیم این قشر را باور داشته باشند و راه را برای ورود جوانان به عرصه‌های مختلف اجتماعی هموار سازند.

 حسینی افزود: بی گمان، تاکید بر مساله جوان گرایی به هیچ وجه بدان معنا نیست که قائل به اولویت عرصه آزمون و خطا در کشورداری باشیم، بلکه روی سخن آن است که به صورت هدفمند و متناسب با شرایط و نیازها از توان جوانان و به ویژه قدرت خلاقیت و جسارت آنان برای شناسایی آسیب ها و نقاط ضعف کشور و حل آن ها استفاده مطلوب صورت گیرد.

وی گفت: همان طور که در دوران دفاع مقدس نیز این رویکرد با موفقیت ها و حماسه های ماندگاری همراه بود و به عینه دیدیم جوانانی بی ادعا اما با توکل بر خدا و جسارت و هوشمندی و خلاقیت خود توانستند، قدرت بالای مدیریتی و تحلیلی خود را به رخ جهانیان بکشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر نقش پررنگ زنان در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی گفت: در استان بانک اطلاعاتی جوانان و بانوان در دست تهیه است و امیدواریم بتوانیم با شناسایی جوانان و بانوان توانمند، از ظرفیت بی بدیل آنان در عرصه های مدیریتی و اجرایی استان  استفاده کنیم.

 حسینی با اشار ه به ایجاد خانه احزاب در استان، گفت:  یکی از کارکرد های خانه احزاب می تواند ایجاد فضای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشد.

انتهای پیام// م.م

برچسب ها: جوانان ، زنان ، پیشرفت ، کشور ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.