برترین گل زنان دوره رفت لیگ برتر هندبال زنان ایران مشخص شدند

کمیته مسابقات هندبال زنان با توجه به آمار گلزنی در مسابقات، الناز قاسمی را با ۷۰ گل به عنوان برترین گلزن دور رفت این رقابت ها انتخاب کرد.

برترین گل زنان دوره رفت لیگ برتر هندبال زنان ایران مشخص شدندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دور رفت دوازدهمین دوره لیگ برتر هندبال زنان ایران بعد از 6 هفته به پایان رسید و تیم شهید چمران لارستان توانست با 12 امتیاز عنوان قهرمان نیم فصل را از آن خود کند. تیم تاسیسات دریایی تهران با 10 و ذوب آهن اصفهان با 8 امتیاز در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

بر اساس آمار کمیته مسابقات هندبال زنان، خانم ها الناز قاسمی با 70 گل، نوریه عباسی با 48 گل از تیم هدف پویان جوان، سحر چهارراهی با 45 گل از تیم هیات هندبال البرز، ساناز رجبی با 41 گل از تاسیسات دریایی تهران و حمیده علینقی از شهرداری بم با 39 گل به عنوان 5 گل زن نخست لیگ برتر هندبال زنان ایران معرفی شدند در این نیم فصل 1074 گل به ثمر رسیده است.

همچنین تیم شهید چمران لارستان با 180 گل زده بهترین خط حمله و تیم هدف پویان جوان قم با 94 گل خورده بهترین دفاع را در میان 7 تیم لیگ برتر هندبال زنان داشته اند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.