یوسف نژاد:راهی اروپا شدم چون شرایط متفاوتی دارد

بازیکن تیم متالورگ مقدونیه گفت:متالورگ را انتخاب کردم چون هم در "سای لیگ" و هم در لیگ قهرمانان حضور دارد.

یوسف نژاد: راهی اروپا شدم چون شرایط متفاوتی داردامین یوسف نژاد هندبالیست جوان کشورمان که این روزها راهی متالورگ مقدونیه شده است به خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:خوشبختانه به مقدونیه آمده ام و حالا عضوی از تیم متالورگ هستم و قرار است تا مدتی را در اروپا حضور داشته باشم.

وی در خصوص لیگ مقدونیه عنوان کرد:مقدونیه دو تیم بسیار عالی دارد یکی وردد و دیگری هم متالورگ که من در آن حضور دارم ، وردد تیم خیلی بهتری نسبت به متالورگ است و تعداد زیادی از ستارگان اروپا را در اختیار دارد البته تیم من هم خوب است و بازیکنان خوبی در اختیار دارد اما بیشتر علاقه به جذب جوانان و جوانگرایی دارد سرمربی این تیم چند سال پیش در تیم ملی کرواسی حضور داشته و موفق شده که چندین عنوان قهرمانی در اروپا و جهان را کسب کند.

یوسف نژاد در مورد چگونگی حضورش در متالورگ گفت:در  2 سال گذشته سرباز بودم و امسال با شهرداری کاشان قرارداد بستم و 2 بازی برای آن ها انجام دادم که در ادامه با پیشنهاد "آفرین تونس" و متالورگ مقدونیه رو به رو شدم. ابتدا به تونس رفتم و با آفرین مدتی تمرین کردم اما در آنجا نماندم و راهی اروپا شدم تا در متالورگ حضور داشته باشم.

زیرا متالورگ در اروپا حضور داشت و به طور کلی شرایط اروپا با دیگر مکان ها متفاوت است. من هم تصمیم گرفتم به اروپا بیایم تا هم در لیگ قهرمانان و هم در سای لیگ حاضر باشم.

بازیکن تیم متالورگ مقدونیه در پایان و در مورد دیگر لژیونر های ایرانی اروپا گفت:آن ها بسیار زحمت می کشند و با جایگاه خوبی که به دست آورده اند امکان خوبی را فراهم کرده اند تا دیگر ایرانی ها هم بتوانند راهی اروپا شوند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار