ساری،

توقیف خودرو با 74 میلیون ریال خلافی

پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان گلوگاه یک دستگاه خودرو سواری سمند با 74 میلیون ریال خلافی و جريمه پرداخت نشده را توقیف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ شعبان محمدپور خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت:مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی اين فرماندهی، حين انجام ماموريت در سطح حوزه استحفاظی به يك دستگاه خودرو سمند مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران در اقدامی غافلگيرانه اين خودرو را متوقف کردند و با استعلام از مرکز ثبت تخلفات راهور دریافتند، اين خودرو دارای 74 میلیون ريال خلافی و جريمه پرداخت نشده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه با بیان اینکه خودرو پس از اعمال قانون این خودرو را به پارکينگ منتقل شد، از شهروندان خواست ضمن رعايت کامل مقررات راهنمایی و رانندگي و خودداری از هرگونه تخلف مخاطره آميز و حادثه ساز با استعلام از سامانه پلیس راهور، خلافی خودروی خود را به موقع پرداخت کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: برابر تبصره ماده 8 قانون رسيدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی رانندگی اين خودروی سمند تا زمان پرداخت هزينه کليه جريمه های اعمال شده در پارکينگ متوقف خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.