اصفهان؛

نمایشگاه عکس سه‌شنبه‌های بدون خودرو اقبال عمومی به دوچرخه را نشان می‌دهد

شهردار اصفهان گفت: امیدواریم طول مسیرهای دوچرخه‌سواری در دست ساخت به 100 کیلومتر افزایش یابد و دغدغه‌ای که بسیاری از خانواده‌ها بابت دوچرخه‌سواری فرزندانش در سطح شهر دارند، با ایجاد این مسیرها برطرف شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از اصفهان،پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد، شهردار اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه گروهی عکس «سه‌شنبه‌های بدون خودرو در چهارباغ» که از سوی پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان در مجموعه سیتی‌سنتر اصفهان برگزار شده، اظهار داشت: افتخاری شامل من و همکارانم شد که از نمایشگاه عکس سه‌شنبه‌های بدون خودرو که در طول هفته‌های اخیر برگزار شد، بازدیدی به عمل آوردیم.
وی تصریح کرد: تصاویر بسیار زیادی در معرض دید مردم قرار گرفته شده و قطعاً عکاسان بسیار حرفه‌ای باعث زیباتر شدن این تصاویر شده‌اند.
شهردار اصفهان گفت: برنامه ترافیکی شهر را راه‌اندازی کرده‌ایم که از طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو آغاز می‌شود و با مجموعه‌ای از کارها‌ی سخت‌افزاری مانند خرید اتوبوس، راه‌اندازی قطار شهری و تراموا ادامه پیدا می‌کند. بدون شک این نمایشگاه اقبال مردم را از استفاده از دوچرخه را به خوبی نمایش داده است.
وی بیان کرد: این استقبال پرشور، وظیفه ما را برای ایجاد بسترهای دوچرخه‌سواری در سطح شهر سخت می‌کند و این مسیرها مورد نیاز شهرمان بوده است. خوشبختانه این مسیرها را از خیابان پاسدارن آغاز کرده‌‌ایم و نزدیک به 5 کیلومتر از این طرح در دست ساخت است.
جمالی نژاد اظهار داشت: امیدواریم این طرح در دست ساخت به 100 کیلومتر افزایش یابد و دغدغه‌ای که بسیاری از خانواده‌ها بابت دوچرخه‌سواری فرزندانش در سطح شهر دارند، با ایجاد مسیرهای دوچرخه برطرف شود.
وی گفت: عزم راسخ شهروندان برای حمایت از این گونه طرح‌ها در تصاویر در این نمایشگاه کاملا مشهود است و امیدواریم این اراده همواره پابرجا و مستدام باشد.
شهردار اصفهان درباره استقبال مردم از طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو، گفت: خوشبختانه استقبال مردم از این موضوع بسیار خوب بوده و بدون شک در آینده نزدیک، احداث مسیرهای دوچرخه امنیت لازم را برای استفاده از دوچرخه راحت‌تر می‌کند و امیدواریم این‌گونه طرح‌ها ادامه‌دار باشد.
گفتنی است، نمایشگاه گروهی عکس سه‌شنبه‌های بدون خودرو در چهارباغ با همکاری اصفهان سیتی‌سنتر، کمیسیون مسئولیت‌های اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، پویش مردمی ترافیک اصفهان و موسسه ترازیست برگزار می‌شود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.