اصفهان؛

تداوم سه‌شنبه‌های بدون خودرو

طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو در اصفهان تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،دبیر کمیته فرهنگ شهروندی با تاکید بر اینکه در این طرح از مردم خواسته می‌شود طوری برنامه‌های خود را تنظیم کنند که حداقل در روزهای سه‌شنبه، کارهای شخصی خود را بدون خودرو انجام دهند ادامه داد:: برنامه‌های فرهنگ سازی سه‌شنبه‌های بدون خودرو در فاز اول تا پایان شهریور ادامه دارد و امیدواریم با رفع موانع اجرایی این طرح ادامه دار باشد.

سعید امامی با اشاره به فعالیت کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در زمینه کارهای تبلیغی و برنامه‌ریزی شهری سه‌شنبه‌های بدون افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و رسیدن به یک شعار عملیاتی، تصمیم بر آن شد که این موضوع، از یک روز در هفته شروع شود و سپس با فرهنگ‌سازی، این رویداد در روز‌های دیگر و در کل مناطق شهر اصفهان اجرا شود.

وی اظهار داشت: توجه به برنامه‌های فرهنگی در حوزه ترافیک و نهادینه کردن این فرهنگ در میان شهروندان تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک و آلودگی هوای سطح شهر و عملی شدن شعار هوای پاک عملی دارد.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی افزود: اجرای برنامه‌هایی همچون کارگاه‌های نقاشی، تصویرسازی و کاریکاتور با موضوع سه‌شنبه‌های بدون خودرو که در حاشیه پل خواجو برگزار شد از دیگر برنامه‌های این کمیته در این حوزه به شمار می‌رود .


انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.