اصفهان؛

پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو از اصفهان به سراسر کشور تسری پیدا کرده است

شهردار اصفهان با بیان اینکه شهرداری اصفهان اقدامات عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ترافیکی خوبی را به سرانجام می‌رساند، گفت: پویش "سه‌شنبه‌های بدون خودرو" تنها به اصفهان محدود نشده و در حال حاضر به کل کشور تسری پیدا کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، مهدی جمالی نژاد با حضور در پویش "سه‌شنبه‌های بدون خودرو" در چهارباغ عباسی اظهار داشت: شهرداری اصفهان اقدامات عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ترافیکی خوبی را در شهر اصفهان به سرانجام می‌رساند.
وی افزود: برای مردم اصفهان خبرهای خوبی در راه است، امیدواریم خیابان چهارباغ عباسی به زودی پیاده راه شود و در کل این خیابان به صورت مجزا مسیری برای دوچرخه سواری احداث شود.
شهردار اصفهان تصریح کرد: امیدواریم ایستگاه های قطار شهری میدان امام حسین (ع) و میدان انقلاب سریع تر آماده و در دسترس شهروندان قرار بگیرد.
وی ادامه داد: امیدواریم امسال برای عید نوروز بسیاری از سازه‌های خیابان چهارباغ را جمع آوری کرده و مسیر را برای حضور پررنگ شهروندان هموار کنیم.
جمالی نژاد با بیان اینکه در عین حال یک پویش بسیار ارزشمند حدود 10 ماه پیش آغاز شده است، بیان کرد: خوشبختانه این طرح تنها به اصفهان محدود نشده است و در حال حاضر به کل کشور تسری پیدا کرده است.
وی گفت: خوشبختانه هر هفته برنامه‌ای جدید برای "سه‌شنبه‌های بدون خودرو" کلید می‌خورد و برنامه‌های متنوعی در این روز برای شهروندان تدارک دیده می‌شود.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.