آبادان؛

برداشتن سایه جنگ توسط شهیدان مدافع حرم

شهیدان مدافع حرم سایه جنگ را برداشته‌اند، نه تدبیر بعضی از مسؤولان بی‌بصیرت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛موسوی امام جمعه خرمشهر گفت: شهیدان مدافع حرم با پایمردی، تعهد و تبعیت سایه جنگ را از این کشور برداشتند، نه تدبیر بعضی از انسان‌های بی‌بصیرت که تبعیت نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام سید نبی موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان در رابطه با ناهنجاری‌هایی که در محیط خانواده انجام می‌شود، افزود: فضاسازی و استفاده از تصاویر غیر اخلاقی و مستهجن، آرایش بانوان در مقابل نامحرمان، استفاده از ماهواره و مخالطه محرم با نامحرم در مهمانی‌ها از جمله این ناهنجاری‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه بصیرت قوه و نیروی قلبی است، گفت: این بصیرت با مدد نور الهی در طوفان‌های سهمگین، تاریکی‌های جهل و شبهات حق را از باطل تشخیص می‌دهد.

خطیب جمعه خرمشهر با اشاره به اظهارات یکی از مراجع تقلید مبنی بر انتقاد از نظام جمهوری اسلامی در اعدام منافقان افزود: این آقا باید بفهمد که درست است پیامبر منافقان را اعدام نکرد اما آیا امام علی(ع) و امام حسین(ع) در برابر چه کسی ایستادند و آنها را به درک واصل کردند.

موسوی گفت: منافقان در 37 سال عمر انقلاب اسلامی حدود 17 هزار نفر از هموطنان ما را به خاک و خون کشیدند و این آقا اینچنین اظهار می‌کند و در مقابل هفته وحدت، هفته برائت را ترویج می‌کنند.وی افزود: مردم در روز 9 دی وارد عرصه شدند اما باید حواسمان باشد که دیر آمدند، ما نباید بگذاریم که نظام هزینه بدهد.

امام جمعه خرمشهر گفت: بعد از حادثه عاشورا توابین به میدان آمدند، اما خون آنها به اندازه پیشزی ارزش نداشت، در فتنه 88 قرآن و حسینیه‌های ما را آتش زدند و به امام حسین(ع) جسارت کردند.

وی با تاکید بر اینکه عده‌ای از مسؤولان تمدن را از غرب و آمریکا می‌دانند، افزود: سال‌ها است که ایران در سایه قرآن آقایی می‌کند، اما مشکلات از زمانی پدید آمد که این قرآن را دور گذاشتیم.

امام جمعه خرمشهر در پایان گفت: اگر بصیرت وجود داشت، امروز دیگر لازم نبود که در سوریه بجنگیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کریمیان
۱۷:۴۸ ۰۳ دی ۱۳۹۵
شهدای حرم با تدبیرمسئولین به حرم جهت دفاع عازم شدندوگرنه مگه هرکی هرکیه