آبادان؛

ادبیات رئیس جمهور علیه قوه قضائیه خالی از پشتوانه و حجت شرعی

ادبیاتی رئیس جمهور علیه قوه قضائیه خالی از پشتوانه و حجت شرعی و قانونی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از آبادان،هاشمی امام جمعه شهر چمران گفت: ادبیاتی که رئیس قوه مجریه علیه قوه قضائیه در این ایام بارها تکرار کرده را خالی از پشتوانه، حجت شرعی و قانونی و عقلی می‌دانیم، به ویژه اینکه رسانه‌های ضد انقلاب و عناصر فتنه مؤید این حرکت هستند.

حجت‌الاسلام سید منتصر هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با اشاره به سالروز اجرای طرح رضاخانی و استعماری حذف حجاب و گرامیداشت شهدای مدافع حجاب اسلامی، افزود: سیاست استکبار برای براندازی نظام سیاست اندلسی کردن کشور است.

وی کشف حجاب را سلاحی برنده‌تر از تهاجم نظامی دانست و گفت: تهاجم علیه نظام اسلامی با ترویج اباحه‌گری، فساد و کشف حجاب صورت می‌گیرد.

خطیب جمعه شهر چمران افزود: به عنوان اشتغال‌زایی زنان و دفاع از حقوق آنان مقام زن را با تبدیل آنها به عروسک تنزل می‌دهند، مقام زن مسلمان مقام عظیمی است که نباید اجازه داد استکبار و کفار به بهانه اشتغال و دفاع از حقوق آنها از موضوع سوءاستفاده و زنان را تبدیل به مانکن کرده و باعث پایین آوردن ارزش زن شوند.

هاشمی متذکر شد: هدف کفار و مستکبران خاموش کردن چراغ اسلام و تعالیم آن است، به تعبیر یک نظریه‌پرداز آمریکایی به جای انداختن بمب، دامن کوتاه برای مسلمانان ارسال کنید.

وی در ادامه با تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع) اظهار کرد: با وجود مظلومیت آن امام همام و زندانی ایشان از سن نوجوانی همراه پدر گرامیشان از جانب مستکبران بنی‌عباس، اما برکات حیات ایشان محسوس و مشهود است از جمله حفظ فقه تشییع و اندیشه ناب اسلام در برابر بنی‌عباس تا آنجا که 260 نفر از شاگردان آن امام نامشان ثبت شده است.

امام جمعه شهر چمران همچنین با تسلیت شهادت حضرت فاطمه معصومه (س)، گفت: این بانوی مخدره را زینب ثانی می‌دانیم که با هجرت حکیمانه و عالمانه خود قمی را تأسیس کردند که مردم تا آخر الزمان دین خود را از آن شهر بگیرند و تمام خلاءهای دینی جهان بشریت را بتواند پر کند و امید اسلام باشد.

هاشمی در فراز دیگری از خطبه‌ها به اتفاقات داخلی این روزهای کشور اشاره کرد و افزود: تبدیل روابط دوستانه قوا به کدورت و درگیری و از آن بدتر رسانه‌ای شدن آن مایه تأسف و نگرانی است.

وی تصریح کرد: ادبیاتی که رئیس قوه مجریه علیه قوه قضائیه در این ایام بارها تکرار کرده را خالی از پشتوانه و حجت شرعی و قانونی و عقلی می‌دانیم، به ویژه اینکه رسانه‌های ضد انقلاب و عناصر فتنه مؤید این حرکت هستند.

هاشمی در ادامه به آثار مخرب شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد وگفت: با توجه به فعال بودن شبکه‌های اجتماعی همچون کانال‌های تلگرامی و فعالیت استکبار در این عرصه به ویژه در موضوع اختلاف بین قوا نسبت به آثار تخریبی آن هشدار می‌دهیم.

وی افزود: با توجه به نزدیک بودن ایام انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و آثار تعیین کننده شبکه‌‌های اجتماعی مثل تلگرام و توییتر که نمونه آن در انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی و همچنین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به خوبی مشاهده شد، لذا برای انتخابات سال بعد باید نحوه مدیریت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تعریف شود.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.