آبادان ؛

آبادان میزبان 98 شهید گلگون کفن دفاع مقدس

فردا آبادان میزبان 98 شهید گلگون کفن دفاع مقدس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛عشقی فرمانده قرارگاه کمیته جست و جوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مراسم استقبال از 98 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس فردا در شلمچه و پس از آن در شهرهای هفتکل و باغملک با حضور مردم قدرشناس و شهیدپرور خوزستان برگزار می‌شود.

حسین عشقی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیکر مطهر شهدا فردا ساعت 9 از مرز زمینی شلمچه وارد میهن اسلامی خواهند شد.

وی گفت: در مرز شلمچه مراسم ویژه‌ای با حضور پاسداران منطقه سوم نیروی دریایی سپاه و اقشار مختلف مردم برای استقبال از شهدا برگزار خواهد شد.

فرمانده قرارگاه کمیته جست و جوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح افزود: پس از پایان مراسم استقبال رسمی از پیکر مطهر شهدا در شلمچه، شهدا به دو شهر هفتکل و باغملک منتقل خواهند شد.

وی گفت: پیکرهای مطهر شهدا پس از انتقال به هفتکل، پنج‌شنبه 16 دی ساعت 8 صبح از میدان بسیج مورد استقبال مردم این شهرستان قرار خواهند گرفت.

عشقی افزود: پس از آن شهدا به باغملک منتقل می‌شوند و ساعت 12 ظهر از محل ورودی شهر تا مزار جستجوگر شهید فرزاد زنگنه که اتفاقا 16 دی اولین سالگرد این شهید است مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

فرمانده قرارگاه کمیته جست و جوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: پس از نماز مغرب و عشا نیز مراسم وداع با 98 شهید و قرائت دعای پرفیض کمیل در کنار پیکرها در مصلی نمازجمعه باغملک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.