حجت الاسلام ثمری مطرح کرد؛

توطئه فتنه سال 88، در نهم دی به دشمنان این کشور بازگشت

نوزدهمین نشست از سلسله مباحث «ستارگان محراب »در قالب گرامیداشت حجت الاسلام مرحوم محمد جعفر ثمری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛نوزدهمین نشست از سلسله مباحث «ستارگان محراب »در قالب تجلیل از حجت الاسلام مرحوم محمد جعفر ثمری شب گذشته در مصلی شهرستان شهریار برگزار شد.

حجت الاسلام ثمری در این مراسم ابراز داشت:یکی از برهه های حساس در مملکت ما،فتنه سال 88 بود و در آن زمان امت ما خوش درخشید و در چنین ایامی فتنه دشمن را به خود برگرداندند.شیخ محمد جعفر ثمری هم در قبل از دفاع مقدس و هم در دوران انقلاب اسلامی از دین خدا جانانه دفاع کرد و امروز ما، به نیکی از ایشان یاد می کنیم

وی ادامه داد:روحانیونی که در محراب خوش درخشیدند، به دنبال تحقق آرمان های دین بودند .یکی از بنیانگذاران حوزه علمی امام صادق در شهرستان شهریار حجت الاسلام مرحوم محمد جعفر ثمری بود.ایشان همچنین در ساخت بیمارستان ها و مراکز عام المنفعه نیز مشارکت داشتند.

وی افزود: انسان یک موجود مسئول در مقابل کارهاست.و اگر امروز یاد و خاطر عزیزانی همچون مرحوم ثمری گرامی داشته می شود؛ این موضوع وظیفه ماست.

ما باید به اوامر رهبری گوش فرادهیم.ایشان فرمودند که نهم دی یوم الله است و مردم به پشتیبانی از ایشان به صحنه آمدند و آن شکوه را خلق کردند؛ درحالی که بعضی از مسئولین در آن روز خواب بودند.خداوند تمام فتنه ها را به لطف خودش از این کشور دفع کرد و ان شاالله در آینده نیز همین طور است.

در ادامه این مراسم حاج مرتضی طاهری مداح اهل بیت(ع)به مدیحه ثرایی پرداخت.
همچنین در انتهای این مراسم از تندیس حجت الاسلام مرحوم ثمری رو نمایی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار