در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان ؛

3 نفر در حادثه واژگونی اتوبوس ارومیه کشته شدند

رئیس مرکز فوریت های پزشکی آذربایجان غربی گفت: بر اساس آخرین آمار، تلفات واژگونی اتوبوس در محور ارومیه – سلماس سه کشته و ۱۹ مجروح است.

دکتر باقر بهرامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛در خصوص جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در محور ارومیه – سلماس گردنه قوشچی اظهارداشت: بر اساس اطلاعات دریافتی اولیه واژگونی اتوبوس در گردنه قوشچی، محور ارومیه سلماس سه کشته و ۱۹ مصدوم برجای گذاشته است.

وی با بیان اینکه به علت شدت جراحات مجروحان احتمال افزایش فوتی ها وجود دارد عنوان کرد: متاسفانه افزایش فوتی های این حادثه براثر گیر کردن مصدومین در لابلای آهن پاره های اتوبوس وجود دارد.

بهرامی افزود: هم اکنون نیروهای امدادی در حال امدادرسانی به مصدومین این حادثه بوده و تعدادی از مصدومین به بیمارستان منتقل شده اند.

سرهنگ عباس فرمانی، فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی عدم رعایت سرعت مطمئنه ولغزنده بودن جاده را علت وقوع این حادثه برشمرد.

بارش برف در 2 روز گذشته موجب بروز مشکلات بسیاری در شهرها و جاده های آذربایجان غربی شده به طوری که تردد در بسیاری از گردنه ها بدون استفاده از زنجیرچرخ غیرممکن اعلام شده است.
بر اثر این بارش، تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی زیادی نیز در معابر درون و برون شهری اتفاق افتاده است.
این بارش تا فردا ادامه دارد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.