اهواز؛

محرومیت ووشوکاران دزفول از سالن اختصاصی

رئیس هیات ووشو دزفول گفت: رزمی کاران ووشو این شهرستان امکانات ورزشی و سالن اختصاصی ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ظهیر یعقوبیان، رئیس هیات ووشو دزفول با اشاره به فعالیت 400 ووشو کار در این شهرستان بیان داشت: تنها 10 باشگاه ورزشی وجود دارد که جوابگوی خیل علاقه مندان به این رشته ورزشی نیست.

وی علت تعطیلی باشگاه وطن را بدهی 9 ماهه بابت اجاهر بها عنوان کرد و اذعان داشت: این باشگاه ورزشی تاکنون فعالیت های خوبی در ورزش ووشو داشته است و موفقیت هایی در زمینه های مختلف برای شهرستان دزفول کسب کرده است.

مسئول هیات ووشو شهرستان دزفول با اشاره به اینکه دزفول نیازمند احداث خانه ووشو می باشد تصریح کرد: ظرفیت های فراوانی در این رشته ورزشی در شهرستان دزفول وجود دارد بطوری که این شهرستان قطب ووشوی استان خوزستان در رده های بزرگسالان و جوانان معرفی شده و امسال نیز در استان مقام نخست رقابت های ووشو به دزفول رسید ولی ووشوکاران مکان اختصاصی برای تمرین ندارند و عمدتا در سالن های اجاره ای تمرین می کنند.

یعقوبیان به افتخارات رزمی کاران ووشو دزفول اشاره کرد و گفت: امسال مرتضی رئیسی ووشوکار دزفولی در تیم ملی ضور یافت و موفق به کسب مدال نقره آسیایی شد که کسب این مقام در استان خوزستان بی سابقه بوده است .

وی خواستار پیگیری و حل مشکلات ووشوکاران دزفول بویژه سالن اختصاصی برای این ورزشکاران شد.

عبدالمحمد جرجانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دزفول اظهار کرد: سالن ورزشی دبیرستان مکتب زینب دزفول که از سالن های آموزش و پرورش می باشد طی قراردادی از تاریخ یکم دیماه 93 تا یکم دیماه 94 به بخش خصوصی اجاره داده شد .

وی خاطرنشان ساخت: قرارداد این باشگاه از یکسال پیش تمام شده که به علت برخی سهل انگاری و یا حسن نیت قراردادی در این خصوص تمدید نشد که با وجود چندین بار دعوت از سوی آموزش و پرورش مدیر این باشگاه نه تنها قرارداد خود را تمدید نکرده بلکه از آن تاریخ تاکنون اجاره ماهیانه شش میلیون ریالی باشگاه را نیز پرداخت نکرده است .

جرجانی بیان داشت: در حال حاضر این باشگاه ورزشی 72 میلیون ریال به آموزش و پرورش و بیت المال بدهکار است که باید نسبت به پرداخت آن اقدام می کرد ولی چون هیچ اقدامی از برای پرداخت اجاره بها صورت نگرفت آموزش و پرورش ناچار به اعمال قانون و اقدام از طریق قضایی کرده و باشگاه مورد نظر تعطیل شد .

وی افزود: اجاره بهای این باشگاه باید به حساب خزانه دولت واریز و در همان مدرسه و سالن ورزشی هزینه می شد لذا جهت پیشبرد اهداف آموزشی و دفاع از حقوق بیت المال مجبور بدیم از طریق قانونی اقدام کنیم .

جرجانی اذعان کرد: در حال حاضر نیز باشگاه مورد نظر اگر توان پرداخت اجاره های عقب افتاده و اجاره بها در ماه های آینده را دارد می تواند نسبت به عقد قرارداد جدید اقدام کند در غیر اینصورت بازپس گرفته خواهد شد .

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.