مشهد؛

تشرف ۲۵ هزار زائر زیارت اولی به حرم مطهر امام رضوی

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: در طرح مهر درخشان رضوی افزون بر 25 هزار زائر زیارت اولی از استان های مختلف به حرم مطهر رضوی مشرف شده اند.

تشرف ۲۵ هزار زائر زیارت اولی به حرم مطهر امام رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمدحسن واحدی افزود: در این طرح که با رویکرد فراهم کردن زمینه ی زیارت اولی ها در قالب 'طرح جامع زیارت' به اجرا در آمده کل هزینه های سفر و خدمات مربوطه به این گروه از زائران، رایگان است.
وی گفت: 'سامانه جامع فراگیر زیارت از مبدا به مبدا' نیز از مدتی قبل با هدف ایجاد پوشش فراگیر و دسترسی همگان در هر نقطه ای از کشور به این سامانه و ثبت نام در آن و استفاده از تسهیلات و بسته های تدارک شده به منظور سفر به مشهد راه اندازی است.
معاون استاندار خراسان رضوی همچنین توزیع زمانی حضور زائران در طول سال در استان را نامناسب توصیف کرد و افزود: در قالب این طرح می توان از زمان های غیر پیک و خلوت مشهد هم برای ارائه تسهیلات به زائران به صورت ویژه بهره برد.
واحدی گفت: هدف فراهم کردن فرصت و امکان زیارت عارفانه با تکمیل زیرساخت ها است و توسعه ی آن به سطح کشور در برنامه می باشد لذا این طرح خاص خراسان رضوی نیست.
انتهای پیام// م.م

برچسب ها: تشرف ، زائر ، زیارت اولی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار