پسر تحصیلکرده "مدیرکل" سفارشی فوتبالیست شد

تیم پرحاشیه لیگ دسته اول فوتبال ایران با وجود حضور پسر مدیرکل ورزش و جوانان استان تازه تاسیس کشور در فهرست نفرات خود، روزگار خوشی ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ دسته اول فوتبال ایران در سال های اخیر با حواشی متعددی مواجه بوده است. در تازه ترین حاشیه این لیگ می توان به حضور پسر مدیرکل ورزش و جوانان یکی از استان های تازه تاسیس کشورمان در تیم تازه لیگ یکی شده این استان اشاره کرد.

البته گویا در نقل و انتقالات تابستانی لیگ دسته اول، سرمربی مطرح این تیم پرحاشیه بدون هیچ گونه فشاری از جانب "آقای مدیرکل" پسر وی را با وجود این که بازیکن حرفه ای نبوده و در یکی از شهرهای شمالی تحصیل می کرده از لحاظ فنی پسندیده و به عضویت تیمش درآورده است هرچند آقازاده لیگ یکی در فصل جاری این رقابت ها یک دقیقه هم برای تیمش بازی نکرده است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان این استان حدود شش ماه است که در این مسند قرار گرفته اما به دلیل این که عملکرد چندان مثبتی به جا نگذاشته مورد نقد اهالی ورزش استان قرار گرفته و به احتمال فراوان با توجه به حضور مسعود سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان قبل از نوروز 96 با سمت خود خداحافظی می کند. به همین منظور شایعه جدایی پسر تحصیلکرده مدیرکل همزمان با قوت گرفتن احتمال جدایی پدرش از بالاترین نهاد اجرایی ورزش استان، شنیده می شود.

تیم مورد اشاره با وجود شروع رویایی لیگ دسته اول در هفته های اخیر با بحران نتیجه گیری روبه رو شده و چند هفته ای است که نتیجه ای جز شکست در کارنامه این تیم ثبت نمی شود. از ویژگی های جالب تیم لیگ یکی می توان به قهر و آشتی های 2 عضو تاثیرگذار کادرفنی این تیم اشاره کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار