لطیفی:کریمی دوست نداشت من مدیر فنی اکسین شوم/یحیی مربی سالم و بزرگی است

مشاور مالک باشگاه اکسین البرز معتقد است علت اصلی ناکامی اکسین فیروز کریمی است.

لطیفی: کریمی دوست نداشت من مدیر فنی اکسین شوم/ یحیی مربی سالم و بزرگی استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علی لطیفی مشاور مالک باشگاه اکسین البرز دست نوشته خود را در اختیار خبرنگار ما قرار داده است که متن کامل آن به شرح زیر است: 

"بعد از اینکه فصل گذشته با سختی های فراوان با دست خالی، با عنوان سرمربی توانستم تیم را قهرمان کنم و هیچ کسی فکر نمی کرد این تیم در اولین سال تاسیس قهرمان بشود و حتی بعضی از دوستان که همکار بودند عنوان کرده بودند ما به هیچ وجه نمی توانیم  تیم را قهرمان کنیم و در همان زمان عنوان کردم که این تیم را قهرمان خواهم کرد و به لطف خدا و تلاش بازیکنان قهرمان هم  شدیم.از طرفی  مالکیت باشگاه آقای طاهرپور که واقعاً انسان بسیار شریف و سالمی هست وقتی متوجه شد پول هایی که ریخته به حساب ما و به نوعی بر اثر مشکلاتی که من واردش نمیشوم و به دست ما هم نرسیده، به دست من و بازیکنان، و بنده با دست خالی همراه با بازیکنان تیم را قهرمان کردیم خیلی خوشحال شد و به همین جهت در پایان فصل که در واقع او در پایان فصل که تیم قهرمان شده بود ورود کرد به شرایط و از خیلی اوضاع مطلع شد تصمیم بر این گرفت که هر طوری شده من سرمربی تیم شوم.

وقتی این پیشنهاد را به من دادند من استقبال کردم، و قرار شد برویم صحبت کنیم که در این وسط آقای فیروز کریمی ورود کردند و عنوان کردند که میخواهند سرمربی باشند به هر حال چون کرجی بود و داستان هایی بود در واقع مندیدم که سرمربی شدن برایم به صلاح نیست و در ادامه میتواند  مشکلاتی را ایجاد کند به همین جهت از مالکیت باشگاه طاهری  پور خواستم که محبت کند و گذشت کند  و من سرمربی تیم نشوم و  خواستند با سمت مدیر فنی فعالیت کنم و  علی رغم اینکه آقای فیروز کریمی مخالف مدیر فنی من بود و دوست نداشت من مدیر فنی شوم ولی خوب وقتی دید باشگاه مصر است من در هر شرایطی کنار تیم باشم قبول کرد و من شدم مدیر فنی.

در ادامه  می دانید قرعه بسیار خوبی به ما خورد، تیم هایی که روز آخر بسته شده بودند و شرکت اصلاً در مسابقات لیگ 1 هاله ای ازابهام بود، مثل: خیبر خرم آباد، نساجی قائم شهر، استقلال اهواز و فرج سپاسی ما با اینها خوردیم و در واقع علی رغم اینکه اینها تیم های اصلاً خوبی نبودند در ان زمان، ما به سختی توانستیم پیروز شویم، من در همان زمان یک مصاحبه ای کردم که در ادامه گفتند به ما تیممان دچار مشکل و نزول خواهد شد و وقتی هفته 5-6 بود ما با ملوان باختیم مالک باشگاه از من خواست به عنوان مدیر فنی  حتما روی نیمکت بشینم و به همین جهت چون قانون این اجازه را به من نمی داد مدیرفنی در لیگ 1 روی نیمکت نشست کارت مربی گری برای من صادر کردند و بعد از اینکه من روی نیمکت نشستم خوشبختانه چند نتیجه بسیار خوب را گرفتیم.
ما تیم های مدعی مثل: بادران، پارس جنوبی و به ویژه خونه به خونه را شکست دادیم و این باعث خوشحالی مجموعه شد البته نه اینکه من کاری کرده باشم نه، من از لحاظ روحی سعی کردم بازیکنان  را به هم نزدیک کنم و کارهایی که در فصل گذشته به عنوان سرمربی انجام می دادم را به هر حال انجام بدهم.

ولی در همان زمانی که بازیها را باختیم  به مالک باشگاه اعلام کردم که در ادامه به مشکل خواهیم خورد، و این چنین شد و تیم پشت سر هم باخت تا اینکه باشگاه چند هفته قبل پیشنهاد سرمربی گری را به من داد. مثل ابتدای فصل پیشنهاد را رد کردم ولی به فیروز کریمی گفتم که آقا فیروز اگر شما راضی هستید شما بشوید سرمربی ولی پشت همدیگر وایسیم، اگر شما قرار است ناراضی باشید، ما تیممان نتیجه نمی گیرد. آقای فیروز کریمی در ظاهر گفتند بله، ولی در باطن به هیچ عنوان راضی نبودند چنین اتفاقی بیافتد و دوست دارد خودش بماند و در نیم فصل تیم را خودش ببندد. 
وقتی که قبول نکرد دو سه هفته بعد وقتی نتایج ما اسف بار و ضعیف و مشکل ساز شد برایمان باشگاه تصمیم گرفت آقای فیروز کریمی را بزارد کنار و من را به عنوان سرمربی بگذارد و من عنوان کردم به عنوان سر مربی موقت کار کنم تا تکلیف روشن شود.

وقتی این اتفاقات افتاد، ما مثل کرمان، وقتی که من به عنوان سرمربی موقت رفتم، متاسفانه اتفاقات وحشتناکی افتاد که اصلا غیرقابل باور است و خئب میدانید که فوتبالی این وسط اتفاق نیافتد.

 وقتی این اتفاق افتاد من به شدت آزرده شدم، به خاطر همین مالک باشگاه از من خواست که ادامه بدهم که من گفتم توان این کار را ندارم با اتفاقاتی که دیدم ولی چهار، پنج هفته قبل آقای فیروز کریمی به بنده هشدار دادند که برای اینکه این تیم موفق بشود و من مثل فصل گذشته این توانمندی را دارم که تیم را به لیگ برتر برسانم بهتر است پشت هم باشیم من به عنوان سرمربی و شما به عنوان مدیر فنی با هم پیش برویم. که متاسفانه متاسفانه این اتفاق نیفتاد و ما پشت هم قرار نگرفتیم و خوب باشگاه هم به نظر من تصمیم بسیار مناسبی بود. یحی گل محمدی به شدت مربی خوب ، سالم .

این را می خواهم بگویم که آقای یحی گل محمدی سرمربی شد در جایی که من فقط صادقانه بگویم میتوانستم اول فصل تیم های زیادی بروم اما نرفتم، برای اینکه این افراد و دوستان را انسانهای شریفی میدانستم و میدانم و برادر طاهرپور را حقیقتا بهشان حق را می دهم که این کار را کردند و خوشحال هستم که افراد این چنین سالم در فوتبال ما حضور پیدا کردند و من مطمئن هستم که یحیی گل محمدی میتواند نتیجه بگیرد در این تیم، یحیی گل محمدی هم سالم است، هم اسم بزرگی دارد و هم جزء رفیق های ما هست و من شایستگی هایش را به من ثابت کرده در سالهای گذشته و اخیر و با توجه به شناختی که از دو طرف دارم ، هم دکتر طاهری پور و نوید طاهرپور به عنوان مالک و مدیرعامل و هم از یحیی گل محمدی هم بازیکن قدیمی و دوست خانوادگیم یقین دارم این میتواند مجموعه خوبی باشد و موفق باشد. 

من هم به عنوان کسی که به هر حال این تیم را مثل بچه، مولود خودم می دانم، این تیم از روز اول با خود من بوده، من خودم با سرمربی خودم آوردم در لیگ 1 این را دارم صادقانه و قاطعانه میگویم هر کاری از دست بر بیاید برای باشگاه برای تیم اکسین، و به طور ویژه دکتر طاهری پور و آقا نوید طاهری پور که انسانهای بسیار بسیار شریف و خانواده داری هستند انجام می دهم من در کنار این دوستان هستم ولی اگر آن موقع گفتم که نمیتوانم کاری کنم و قبول نکردم سرمربی را، به این جهت بود که احساس می کردم در باشگاه دارد اتفاقاتی می افتد دستهایی است که اجازه نمی دهد من موفق بشویم. 

ولی حالا در اینجا شناسایی شد کسانی که میتوانستند به تیم آسیب برسانند هر کسی و نظر آقای طاهری پور بودند که چه کسانی باشند و چه کسانی نباشند مطئمن هستم که نظر نظر درستی بوده که به شدت مدیرهای موفقی هستند و چون اخلاقیات را سرلوحه کار و زندگیشان قرار دادند و همواره به من می گفتند سالم باشید و سالم زندگی کنید به همین جهت هست که من عاشق اینها هستم و در کنارشان خواهم بود. یا علی"



انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار