کرمان؛

امضاء 760 هزار میلیارد ریال تفاهم نامه اقتصادی در کرمان

مدیرکل امور اقتصادی استان کرمان گفت: در دولت تدبیر و امید 760 هزار میلیارد ریال تفاهم نامه اقتصادی در استان کرمان امضا شده است.

امضاء760 هزار میلیارد ریال تفاهم نامه اقتصادی در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان، حمید شیخ اسدی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان گفت: در دولت تدبیر و امید 760 هزار میلیارد ریال تفاهم نامه اقتصادی در حوزه های انرژی، صنعت، کشاورزی، خدمات و عمران شهری در استان کرمان امضا شده است.

 شیخ اسدی افزود: این حجم از سرمایه گذاری برای 900 طرح امضا و تاکنون 505 طرح با سرمایه گذاری 90 هزار میلیارد ریال عملیاتی شده است.

وی  خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری 50 هزار میلیارد ریال دیگر هم در حال محقق شدن است و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد. 

وی تصریح کرد: در مجموع این میزان سرمایه گذاری توانسته است برای 14 هزار نفر در استان اشتغالزایی کند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان گفت: کرمان به عنوان یکی از استان های پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشور معرفی شده و لازم است بهبود شاخص های توسعه در استان قبل و بعد از طرح مشخص شود و بایستی پیشرفت استان را بررسی کنیم.

وی افزود: تمامی سعی ما بر این است تا فرصت ها را شناسایی و آنها را عملیاتی کنیم، در این راستا به مراکز تولیدی که ساخته و دچار مشکل شده اند، تسهیلات لازم را فراهم می کنیم.

شیخ اسدی گفت: واحد های تولیدی که بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند در اولویت رسیدگی قرار دارند چرا که معتقدیم اگر این واحدها به بهره برداری نرسند آسیب های اقتصادی آنها برای دولت چند برابر خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار