مشهد؛

امضای تفاهم نامه پلاک کوبی روستاهای خراسان رضوی

تفاهم نامه پلاک کوبی روستاهای خراسان رضوی امروز با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیر عامل شرکت پست، استاندار خراسان رضوی و معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به امضا رسید.

امضای تفاهم نامه پلاک کوبی روستاهای خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: بر اساس این تفاهم نامه از تاریخ 15 دی امسال به مدت شش ماه پلاک کوبی منازل روستایی سطح استان، شامل پلاک آبی و کد پستی 10 رقمی آغاز می شود.
علیرضا رشیدیان توسعه ی مناطق روستایی و کم برخوردار را یکی از اولویت های دولت یازدهم برشمرد که در این مسیر تلاش های گسترده ای انجام داده است.
وی افزود: در همین راستا اقدامات مطلوبی در خراسان رضوی در این مدت صورت گرفت و برای تحقق این مهم، سند آمایش سرزمینی استان تهیه و مصوب شد.
استاندار خراسان رضوی گفت: پس از آن هر گونه اقدامی در اقصی نقاط استان مبتنی بر این سند و بر اساس مزیت ها و توانمندی های مناطق، عملیاتی می شود.
رشیدیان اجرای این تفاهم نامه را گامی مثبت برای توسعه ی متوازن روستاها و ارائه ی خدمات مناسبت تر به ساکنان مناطق روستایی دانست و بر حمایت از اجرای آن تاکید کرد.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.