اقدامات امنیتی مادرید برای جلوگیری از حملات تروریستی

پلیس مادرید برای جلوگیری از اقدامات تروریستی نظیر حمله برلین به قرار دادن موانع نظیر گلدان های بزرگ، پایه های بتنی و خودروهای سنگین در مراسم‌های ورزشی و جشن های کریسمس می‌‌پردازد .

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری افه ، "کنسپسیون دان کائوسا" نماینده دولت مرکزی در استان مادرید روز سه شنبه در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: اقدامات امنیتی که برای مراسم های همچون کریسمس انجام می گیرد در چارچوب تقویت نیروها می باشد و این اقدامات سطح هشدار 4 ضد تروریستی از مجموع 5 درجه که از ماه ژوئن سال 2015 راه اندازی شده را تکمیل می‌ کند.

دان کائوسا تصریح کرد: امنیت مطلق را نمی‌ شود تضمین کرد اما ما این اطمینان و اعتماد را داریم که نیروهای امنیتی ما بطور خستگی‌ ناپذیر برای حفظ ما تلاش می‌ کنند و بدون شک این دلیلی‌ برای آرامش ما است.

وی تاکید کرد که پس از آخرین حملات در برلین، اقدامات پیشگیرانه بسیار ضروری می‌ باشند و به همین دلیل اقداماتی که برنامه ریزی شده، از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند.

کائوسا گفت: این اقدامات برای روز 30 دسامبر (10 دی )، برای مسابقه بین المللی ماراتن و شب تحویل سال در 31 دسامبر (11 دی ) که در آنها ازدحام زیادی از مردم وجود دارد ، می‌ باشند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار