مشهد؛

دین اسلام، به احیای شخصیت والای زن اهتمام دارد

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی گفت: دین مبین اسلام بیش از همه به احیای شخصیت والای زن اهتمام دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد حسین عبداللهی افزود: معارف و الگوهای حیات بخش اسلام اگر چه در مسیر احیای شخصیت و جایگاه زنان تاثیرات زیادی داشته است ولی بسیاری از حقایق هنوز در پس ابرهای جهل و خرافه پنهان مانده و جامعه زنان نتوانسته از میوه های شیرین فرهنگ دینی بهره مند گردد.
مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان رضوی گفت:با توجه به اینکه فرهنگ غرب با تسلط بر امکانات مادی و مراکز ارتباطی سعی در تحمیل فرهنگ ناقص خود بر ملت های جهان دارد به تهاجم فرهنگی بر علیه کشورهای دیگر به خصوص کشورهای اسلامی دست می زند و در صدد خدشه وارد کردن به بنیان زن در خانواده است.

وی افزود:دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با توجه به اینکه یک نهاد فرهنگی، قرآنی است با هدف احیاء گفتمان نظام زن و خانواده و مقابله با تهاجم فرهنگی غرب اقدام به برگزاری نشست های فرهنگی زن و خانواده در حوزه خواهران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرده است.

عبداللهی با بیان اینکه این نشست های تا پایان سال جاری با همکاری اساتید مطرح حوزه ادامه دارد، گفت:محور این سلسله نشست های مباحث زن و خانواده از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی) می باشد.

انتهای پیام//آ.ج
برچسب ها: اسلام ، اهتمام ، دین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار